01.03

1.4K 75 77
                                    

-İlahi bakış açısı-

"Komutanım bu şekilde sabaha kadar-" diyordu ki Hakan, Giray onun sözünü kesti.

"Evet bekleyeceksin Hakan" dedi ve dürbününü dağın tepesinde yatış şeklinde olan Hakan'a çevirdi.

Şuan Ehab Issam denen adamın kaldığı söylenen evden hallice mekana gelmişlerdi. Dört bir yanı çorak otlarla kaplı iki dağın arasında kalan bir evdi. İki dağın eteklerine serpilmiş bir şekilde Ehab Issamdan bir hareketlilik bekliyordu Şafak Timi.

"Benim çavuşun altına taş denk geliyor Komutanım, şimdi durduk yere çoluğumuzdan çocuğumuzdan olmayalım" dedi Hakan hareket ederek.

"Olum çocuk getirme sende bir zahmet, bu dünyaya bir tane Pezevenk yetiyor zaten ikinciye gerek yok." dedi Dağhan sinirle. Dağhan, Hakan, Harun ve Hilal bir taraftayken Tahir, Sancak, Ömer, Adem ve Giray bir taraftaydı.

"Komu-" Hakan tekrar konuşmaya başlıyordu ki Giray bu sefer onu sert bir dille susturdu.

"Sence şuan seni o konumda keyfimden mi tutuyorum Hakan?" dedi ve devam etti.

"Ne dediysem onu yap gereksiz laf çıkmasın o ağzından!" dedi bu sefer.

Daha önce çok kez bu kadar Ehbab'a yaklaşmışlardı ama her seferinde Ehbab bir yolun bulup kaçıyordu. Bu yüzden en küçük bir aksilik olmasın istiyordu.

"Haklısınız Komutanım" dedi ve sustu Hakan.

Şafak en az Giray kadar sıkılmıştı bu adamdan çünkü ellerinden her kaçırdıklarında daha da hırslanıyordular.

Yıkık dökük evin kapısı açılıp içeriden 2 tane yüzleri peçelerle örtülü adam çıktı. Evin önünde ki bir ayağı ha kırıldı ha kırılacak tabureye kırmızı peçeli oturdu. Diğeri de toprağa kuruldu hemen yanına. İkisi de peçelerini çıkarmaya başladılar. Peçesi siyah olan cebinden sigara paketi çıkarmış dudağına bir dal sigara koymuş içmeye başlamıştı. Peçesi kırmızı da onun gibi sigara içmeye başlamıştı.

Girayın kulağında ki kulaklıktan 'Zıkkım için' sesi Hilalin sesine benziyordu. Dikkat etmemişti. Sigara içen adamlar gülerek konuşmaya başlamış sonra sigaraları bitince yavaştan kalkıp içeri girmişlerdi.

"Komutanım az öncekiler ve pencereden gördüklerim kadarıyla içeride 9 kişi var" dedi Sancak.

"Hakan, Dağhan, Harun ve Hilal siz arka tarafa geçin biz on tarafı çevirecez" dedi Giray dürbünden Ehabın olduğunu düşündüğü odanın penceresine dikerken.

"Ben odayı vermeden tek bir kurşun bile sıkılmıyor Şafak" dedi ve devam etti.

"Allah yar ve yardımcımız olsun!"

"Amin" dedi Şafak timi aynı anda sessizce.

Evin dört bir yanını kuşatan Şafak artık ellerinden kaçmadan Ehabı ininden çekip çıkarmak istiyorlardı. Kapının diğer yanında ki Sancak, Giraydan emir bekliyordu kapıyı kırıp içeri girmek için.

"Şafak başlıyoruz!" demesi ve kapının diğer yanından bakışlarıyla hazır emri verince Sancak hızla ayağıyla kapıyı kırdı.

Evin arkasından penceren çıkmaya çalışanları indiren askerler, fare avlamaktan oldukça keyif alıyordu.

İçeri girer girmez silahlarını kaldırıp karşılarına çıkan kaş sakal birbirine giren adamları yere indirip hızla odaları temizlemeye başladılar.

Sancak ve Ademler odalara girerken Giray hızla hedefinde ki odaya yürüyüp kapıyı ayağıyla kırdı.

İste buradaydı.

Kurşun İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin