(Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın lütfen ♡ )
"Uhey!"
Ortamda şaşıran iki kişi vardı bu halimize.
Nehir ve Irmak.
Nehir sessizliğini korurken Irmak tepki vermişti direkt olarak.
Bakışlarım herkesin üzerinde gezindi. Harun, Sancak, Ömer ve Dağhan kendi halinde sanki normalmiş gibi karşılarken Hakan ve Tahir birbirlerini dürterek gülüşüyorlardı.
Hilal, 'Biliyodum ben' bakışı atarken, Fehmi amca gözleri parlamış bir şekilde bize bakıyordu.
"Abi bize bir açıklama yapmayı düşünüyor musun?" dedi en sonun da Nehir.
"Ne açıklaması güzel kardeşim." dedi Giray kapının yanında ki koltuklara yönelirken.
"Siz beraber misiniz?" dedi Nehir.
Salak bu kız yemin ederim.
"Yok akıllu kardeşum, arkadaşi olarak göriyi aha ondan tutmuş kızun eluni." dedi Irmak ona ters bir bakış atarak.
"Irmak doğru söylüyor." dedi Hilal bıyık altından sırıtarak.
"Nehur gel da çaylaru getur!"
Asiye teyzenin bağırmasıyla Irmak Nehiri kolundan tutup kaldırmış ve kapıya doğru itmişti. Nehir de el mecbur oflayarak salondan çıkmıştı.
"Ee çocuklar daha daha nasılsınız?" demesiyle gözler Fehmi amcaya döndü.
"İyiyiz Fehmi amca, valla Giray Ko-" dedi ve Giraya baktı sonra devam etti.
"Giray tatil değince topladık bohcaları geldik bizde." dedi Dağhan samimi bir şekilde gülümseyerek.
"İyi etmişsiniz." dedi Fehmi Amca.
Giray elimi bırakarak beni kolunun altına çekti. Bakışlarım kalkıp yüzünü buldu, yan profiline bakınca gözlerim yüzünü taradı anlık olarak. Hafif hafif çıkmaya başlayan sakallarına dokunmak istesemde bu ortamda ister istemez utandım. Hafif kemerli burnu onun yüzünü güzelleştiriyor du.
Bir insana kemer bile yakışır mı ya?
Uzun kirpikleri ve yeşil gözleri onun güzelliğine güzellik katıyor ve onu muazzam bir adam yapıyordu.
Kafasını çevirmesiyle göz göze geldik. Göz bebekleri bana bakarken sanki biraz daha büyüyor ve genişliyor du. Gülümsedim bana bakmasıyla.
"Noldu?"
"Hiç."
Beni kendine biraz daha çekmesiyle gülümsedim ve daha da göğsüne sindim. Onun sıcak kollarında adeta yuvamı buluyordum.
Gözlerimi karşıma dikip dönen sohbete katıldım.
&
"Hilal uyudun mu?" dedim fısıldayarak.
Yerde yatan Hilale yataktan eğilmiş bakıyordum. Şuan tüm beynim kan toplamıştı.
"Hilal!" dedim kısık sesle konuşarak.
Hilal bana sırtını dönüp uyumaya devam etti. Resmen beni görmezden geliyordu pislik.
Akşam çayları içmiş ve yataklara dağılmıştık. Ömer evine gitmiş diğerleri ise Asiye teyzenin salona kurduğu yer yataklarında ve koltuklarda uyuyorlar dı. Dağhan ve Sancak ne kadar 'Biz Motel buluruz kendimize size rahatsızlık vermeyelim' deselerde Fehmi amcanın onlara, 'Baba dayağı mi istiyorsunuz?' tehdidiyle susmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşun İzi
Teen FictionAskeriye de Hemşirelik yapmaya başlayan Asrın Güneş, Şafak Tim komutanı Üsteğmen Giray Göktepe ile tanışır. Fakat bilmediği bir şey vardır, oda onun daha önce yanlış numara vasıtasıyla Giray Göktepe ile konuştuğudur. (YAZIM HATALARINA ALDIRIŞ ETMEYİ...