01.01

1.5K 60 147
                                    

İmera: Vazgeçtim

"Abi mi? oldu olası bende sana bacım diyeyim!"

Gözlerinde gördüğüm öfkenin sebebi olmak istemiyordum çünkü şuan hakkında tartıştığımız şey bile o kadar saçmaydı ki.

Hızla duvarla arasında kalan kısımdan kaçmaya çalıştım. Elini duvara yaslamasıyla tekrar beni eski pozisyonuma geri çevirmişti.

"Çekil şuradan, naptığını sanıyorsun!" dedim sinirle, yaptığı şey gerçekten çok saçmaydı önce bana kardeşim diyordu sonra ise olay bana parlıyordu. Daha iki gün olmamıştı tanışalı bu samimiliğimiz gereksizdi. Araya sınırlar lazımdı.

"Napıyormuşum?" dedi boğazdan gelen bir sesle, gözleri gözlerimi deşiyordu resmen. Daha fazla gözlerine bakmak istemediğim için gözlerim hasta yatağına kaydı. Baş ve işaret parmağıyla çenemden hafifçe tutup yüzüme tekrar yüzüme çevirdi. Gözlerinde gördüğüm taze öfkeyle daha fazla dayanamadan bende bağırmaya başladım.

"Dağ başımı burası ya? duvara yaslamalar hesap sormalar falan. Kardeşim demedin mi sen bana bende sana abi diyorum işte zoruna giden ne anlamadım ben!" dedim ve devam ettim,"'Yok ben kendimi genç hissediyorum bana abi deme' dersen ona da amenna, Giray Komutan derdim olur biter"

Aniden bağırmamla belli etmesene şaşırdı sonra gözlerinde ki öfke dindi. Elini duvardan indirip 2 adım geri gitti, başını salladı yavaşça 'haklısın' der gibi.

"Doğru dedin Kardeşim gibisin dedim ama senden bana kardeş olmaz benden de sana abi, bunu o sarı kafana sok Hemşire" dedi ve baştan aşağı beni süzdü eli kapının koluna giderken tekrar konuşmaya başladı,"Hayırlı olsun yeni işin" dedi ve odadan çıktı. O şekilde üzerimde hâlâ göğsünün sıcaklığını hisseden beni arkasında bırakıp çekip gitti. Bir de hayırlı olsun diliyor ne hayır bıraktı ki olsundu.

Saatler olmuş ama hâlâ ne gelen olmuştu ne giden. İlkyaz gelmişti sonra yine gitmişti. Bana bu kızda ki rahatlıktan lazım yemin ediyorum.

Bu kız Fıratın koynuna gitmiyorsa bak gör neyim.

Yavaşça yerimden kalkıp acil müdahale odasından çıktım yeterdi hep ben odadaydım zaten dinlenme vaktim gelmişti bile. Saçımda ki tokayı çıkartıp bileğime geçirdim ve ellerimle saçımı düzeltmeye başladım.

Odama gitmek için merdivenleri çıkarken gözlerim merdivenlerden inen sarışın askere takıldı,

Sarı pipi...

Beni fark ettiğinde yüzünde şaşkın bir ifade oluştu büyük ihtimalle beni gördüğünden değil üzerimde Hemşire kıyafetinin olması onu şaşırmıştı. Ne bekliyordu ki asker falan mı olmamı?

Merdivenlerin ortasına gelince konuşucaktık belli ki, onun durmasıyla bende durdum.

"Selam?" dedi gülümseyerek.

Gülünce de ayrı bir çirkin sarı pipi.

"Selam"

"Yakışmış" dedi kıyafetimi göstererek, hafifçe gülerek "Teşekkürler" dedim.

"Noldu canın sıkkın gibi?" dedi, bunu anlamasını beklemiyordum ama bozuntuya vermedim.

"Of aslında bir şey yok ama sabahtan beri boş odada tek başıma oturuyorum ne gelen var ne giden yani saatte akşam yemeğine geldi yani bende dedim git yemek ye yani aç kalmayalım şimdi durduk yere zaten İlkyaz da görünce odayı boş kalır orada" dedim.

Kurşun İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin