01.05

1.5K 84 177
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın! 🫶🏻

"Kızım sen salak mısın!?"

"Bağırma!" dedim bende onun sesine benzer bir yükseltiyle.

"Kızım sen harbi salaksın adamı öpüp sonra abimsin ne demek!" dedi bu sefer yine bağırarak.

Ona mesaj attıktan 2 dakika sonra telefonum çalmıştı ve ona kısaca olayları özet geçmiştim fakat tam şuan heyecanımı dindirmesi gerekirken gelmiş bana Giraya neden 'abi' dediğimi soruyordu.

"Ya ne deseydim ha?" dedim ve devam ettim.

"'Ben senden etkilendim sanırım bunu da doğrulamak için öptüm umarım yanlış anlamazsın yani senin de bana karşı duyguların var gibiydi' mi deseydim?" dedim kızgın ve çaresiz çıkan sesimle.

"Öyle deseydin keske" dedi oda kinayeli bir ses tonuyla.

"Oldu sonra benimle dalga geçsin 'Abindim hani' diye" diye homurdandım.

"Tamam peki kızmıyorum, cahilliğine veriyorum bunları ve sana şunu soruyorum. Ona karşı hislerin var mı?" dedi sakin ve merak dolu bir sesle. Cahil demesini eş geçerek düşünmeye başladım. Hoşlanıyor muydum ondan?

Onunla fazla muhatap olmamıştım ama her gördüğümde kalbimin kuş gibi çıkıp özgür kalmak istediğini hissediyordum. Ona dokunduğum da parmaklarım uyuşuyor geceleri ellerimi göğsüme dayayarak uyuyordum. Bu aşk değildi belki, hem bu kadar kısa sürede aşk olmazdı ki sonuçta. Hoşlantıydı bu kesin ya da beğenme.

"Bilmiyorum" diyebildim. Odaya geldiğimden beri resmen odada dört dönüyordum resmen. En sonunda masaya kalçamı yaslayıp tek kolumu göğsüme bağladım.

"Hoşlanıyorsun okey" dedi bu sefer coşkulu bir sesle.

"Hemen celallenme Burçin, hem o benden hoşlanmadıysa?" dedim sıkıntı dolu sesimle. Benden hoşlandığını düşünmüştüm ama emin de değildim.

"Karşılık verdi mi?"

"Neye karşılık verdi mi?"

"Öpüşünce?"

Söyledikleriyle yüzümün kızardığını hissettim ve kısa bir an beni öptüğü anı düşündüm.

Salak sen öptün onu!

Bir eli belimde bir eli yüzümdeydi. Öpmek istemese geri çekilirdi aslında ama o beni daha çok kendine çekmişti. Öpmüştü o da beni. Parmaklarımı yanağıma dokunduğu yere götürdüm. Sanki parmakları hâlâ oradaydı.

"Asrın? öteki dünyaya mi gittin kızım cevap versene!"

Burçin'in çemkirmesiyle yüzümü buruşturdum ve elimi yanağımdan çektim.

"Yani sanırım evet" dedim.

"Kızım tek bir cevap veremiyor musun? evet mi hayır mı?"

"Of evet Allahin cezası öptü o da beni!" dedim sinirle. Elimi saçlarımdan geçirdim elimde kalan tek tük saç tellerine baktım. Yaşlanıyorum galiba.

"Kızım yürü o zaman sen buna" dedi keyifle.

"Salak mısın Burçin?"

"Salak değilim çöpçatanım hahayt" dedi gülerek.

"Anlamıyorsun" dedim sıkıntıyla.

"Neyi anlamıyorum?" dedi sorarak.

"Ya daha geleli iki hafta bile olmadı Burçin. Ben bu adama gidip 'ben senden hoşlanıyorum' desem bu adam demez mi 'neyime oldun?' ne dicem kaşına gözüne götüne mi tövbe estağfurullah!" dedim sinirle.

Kurşun İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin