Veda

3.5K 115 25
                                    

Burda son kez selam bebeklerim! Bu Işıkla Barlasa veda yazısıdır çünkü benim sizinle gitmek istediğim daha çok yol var. Sadece biraz sabretmeniz gerekebilir.

Onları ilk başta zihnimde yarattım sonra zihnime sığmadıklarında yazıya dökmeye karar verdim. Onlarla vedalaşmak benim için çok zor çünkü ikisinin de duygusunu hep en derinimde hissettim. Onlar ağladıkça ben ağladım, onlar güldükçe ben güldüm.

Kitap boyunca onların arasında görünmez bir yerdeydim. Ben onları çok sevdim ve belli ki siz de sevip kendinizden bir şeyler bulmuşsunuz.

Size bunun için sonsuz teşekkür ediyorum. 💗Oylarınızı yorumlarınızı hep görmeye çalıştım. Siz oy attıkça yorum yazdıkça mutlu oldum.

Ben bir depremzedeydim ve buraya gelerek bir şeylerden uzaklaşmak, kendime yeni bir dünya yaratmak istedim. Bana destek olduğunuz için de ayrıca teşekkür ederim. 💖

Bir sürü yanlışlarım ya da eksiklerim vardır muhtemelen ama lütfen mazur görün ben de onlarla büyüdüm, geliştim.

Kendimi hiçbir zaman "yazar" diye nitelendirmedim çünkü o kadar iyi yazdığımı düşünmüyorum. Ben sadece o zihnimde yarattığım kişileri sizlere duyurdum.

İlk başlarda üç kişi okuyordu sadece ama ben yine de vazgeçmeden yazmaya devam ettim. Sonra binlerce kişiye ulaştı ve her seferinde şaşkınlıkla karşıladım.

Gerçekten burda olmak bambaşka bir duyguymuş. İnsanlık için küçük olsa da benim için büyük bir adımdı. 😅

Işık ve Barlas gibi zorlukların üstesinden gelmeye çalışın ve vazgeçmeyin lütfen. Eğer vazgeçmezseniz sizin için yolun sonunda hep bir ışık vardır.

Onlar bu hikayenin sonunda mutlu oldular, umarım sizin için de mutlu bir son vardır.

Işık, Barlas ve ben sizleri seviyoruz. ♥️

Hoşçakalın ve mutluğu hep kovalayın.

Ceylin.

𝑆𝑎𝑢𝑑𝑎𝑑𝑒 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin