အပိုင်း (၂၈)

14.2K 128 2
                                    

👰🏻 ရင်ခွင်ထဲက သတို့သမီး 👰🏻 အပိုင်း (၂၈)

🔞🔞🔞

"အား အဟ့ ကိုယ် မဝသေးဘူးကွာ "
ပြောပြီး သူမကိုယ်လေးကို သူ့ကိုယ်ပေါ်မှချကာ အိပ်ယာပေါ် ပက်လက်အနေအထားလေးချပေးလိုက်၏ ....
သူက သူမကိုယ်ပေါ်  ခွလျှက် နေရာယူကာ မာန်မကျသေးတဲ့ သူ့အကောင်ကို ပြန်ထိုးထည့်လိုက်၏ ...

"အား ... အ့ "

"ပြွတ် ပြွတ် အား "
သူမရင်သားထိပ်သီးလေးတွေကိုလဲ လျှာလေးနဲ့ထိုးဆွကာ အသံမြည်သည်အထိ တပြွတ်ပြွတ်နဲ့ နမ်းရှိုက်လိုက်စုပ်ယူလိုက်လုပ်နေ၏ ...

"အင့် အ့ အ့ "
သူမကသာ မောသွားရတယ် ... သူ့အကောင်ကတော့ သူမထဲမှာ ပိုပြီးကြီးမားလာကာ ပူနွေးတင်းကြပ်လို့နေ၏ ...

အောက်က အိပ်ယာခင်းတွေကို ဆွဲစုပ်ထားတဲ့ ပိုးသားလက်တွေကို တည်ကြည်ခန့်က ယူကာ သူ့ကိုယ်ကိုဖက်စေလိုက်သည် ...

"အင်း ... ကိုယ့်ကို ချစ်လား "
တည်ကြည်ခန့် နောက်တစ်ကြိမ်ထပ်မေးလိုက်၏ ...

"ဟင့်အင်း ... ပိုးသား မသိဘူး "

"အင်း ရတယ် ... ကိုယ်‌ကြိုးစားမယ် ကိုယ်စောင့်နိုင်တယ် ၅နှစ်ကျော်တောင်  စောင့်ခဲ့ပြီးပြီပဲ ..."

တည်ကြည်ခန့် အရင်တစ်ခေါက်ကလို မကြမ်းတမ်းတော့ပဲ သူမနှဖူးလေးကို ဖွဖွနမ်းရှိုက်ကာ ပြောလိုက်၏ ...
ဘယ်လိုနေနေ အခြေနေတိုးတက်လာတာပဲမလား ... အရင်တစ်ခါကလို မချစ်ဘူးလို့ ငြင်းတာမဟုတ်ပဲ မသိဘူးလို့ပဲ ဖြေလိုက်တာမလား ... ပြောလို့မရဘူးလေ သူမရဲ့ မသိစိတ်ထဲမှာ သူ့ကို ချစ်နေနိုင်သေးတာပဲ ...

"ကိုယ့်ကိုနမ်း "
ညိုတတ နှုတ်ခမ်းလေးက သူမနားတိုးကပ်ကာ အနမ်းတွေကို အစပျိုးပေးလိုက်တော့ သူမထံမှ တုံ့ပြန်အနမ်းများနှင့် သူမခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံးကို မြိန်ယှက်စွာ ယစ်မူးနေမိသည် ...

............

"အင်း အဟင့် "

မတက်ခင်းရဲ့ နေရောင်ခြည်နဲ့အတူ တက်ကြွစွာ နိုးထမလာပဲ နာကျင်မှုက အစပြုလို့လာခဲ့၏ ...

"မိန်းမ နိုးပြီလား "
အိပ်ပျော်နေရှာတဲ့ သူမမျက်‌နှာလေးကို မေးထောက်ကာ ငေးနေရင်း လှုပ်လိလှုပ်ယဲ့ ဖြစ်လာတာနှင့် မေးလိုက်တော့ သူမ မျက်စောင်းလေးက သူ့ဆီ ဒိုင်းခနဲ့ ပစ်ကျလာခဲ့သည် ...

ရင်ခွင်ထဲက သတို့သမီးWhere stories live. Discover now