အပိုင်း (၃၄)

13.4K 105 2
                                    

👰🏻 ရင်ခွင်ထဲက သတို့သမီး 👰🏻 အပိုင်း (၃၄)

🔞🔞🔞

"လာခဲ့ ဘယ်တုန်းက တစ်ခါတည်းနဲ့ပြီးဖူးလို့လဲ "
အပြောနဲ့အတူ သူမကိုယ်လေးကို ဆွဲလှည့်ကာ နံရံဘက်ကိုမျက်နှာမူစေပြီး လေးဖက်ထောက်အနေထားလေးလုပ်စေကာ တင်ပါးကိုဆွဲယူလိုက်ပြီး သူ့အကောင်နှင့် ပြန်တေ့လိုက်သည် ...

သူမခါးလေးကို လက်နှစ်ဖက်နဲ့ကိုင်ကာ အနောက်ကနေ တဖန်မာန်ပြန်ဖီနေတဲ့ သူ့‌အကောင်ကို သွင်းချလိုက်၏ ...

"အင့် အဟင့် "

ပိုးသားမှာ အရှေ့ကနေ အံလေးကြိတ်ရင်း သူကြမ်းသမျှ ခံနေရသည် ...
အသံလုံအခန်းတွေဖြစ်ပေမယ့် ပိုးသား စိတ်မလုံတာကြောက့် ပျယ်ကျယ်လဲ မအော်ရဲ ... ပါးစပ်ကို လက်လေးနဲ့ ပိတ်ပြီးတော့သာ ခပ်ဖွဖွ ညဉ်းနေရ၏ ...

"အင့် ရော့ ရှစ် "

လှုပ်ရမ်းခါနေတဲ့ သူမရင်သားနှစ်ဖက်ကို ဆုပ်ကိုင်ပြီး ဖျစ်ညှစ်နေကာ အနောက်က အကောင်ကိုလဲ သူမအရာလေးထဲ ပစ်ပစ်ဆောင့်ထည့်လိုက်သည် ...

"အား အ့ ဟ့ အဟင့် တော်တော့ အ့ "

ပိုးသားအသံတွေကို မကြားလေဟန် လျှစ်လျူရှုကာ အရှိန်မပြတ် လှုပ်ရှားပေးလိုက်သည် ...

"အ့ဟ့ ရပ်တော့လို့ အဟင့် တော်ပြီ "

"ကျစ် ပြွတ်စ် ပြွတ်စ် "

သူ့ကိုရပ်ခိုင်းနေတဲ့ သူမနှုတ်ခမ်းလေးက အသံတွေထွက်မလာအောင် သူမခေါင်းလေးကိုလှည့်လိုက်ပြီး နောက်ကနေ နှုတ်ခမ်းလေးကို ဆွဲစုပ်ကာ ခပ်ပြင်းပြင်းနမ်းရှိုက်လိုက်သည် ...
‌အပေါ်ကအနမ်းတွေနှင့် အောက်က လှုပ်ရှားမှုတို့ စည်းချက်ညီက ခံစားမှုတို့က အထွဋ်အထိပ်သို့ ...

"ပြွတ်စ် ဖတ် ဖတ် အ့ဟ့ "
နမ်းရှိုက်သံ အသားချင်းရိုက်ခတ်သံ မောဟိုက်သံတို့က ရောယှက်နေကာ အခန်းတွင်း ရမ္မက်သံတို့ ပျံ့နှံ့လို့နေ၏ ...

လေးဖက်ကုန်းအနေထားကနေ သူမတစ်ကိုယ်လုံး နံရံမှာ မျက်နှာမူလျှက်ကပ်စေပြီး သူမရင်သားလေးအောက် လက်ခံထားပေးလိုက်သည် ...
ထို့နောက် အနောက်ကနေ တင်ပါးလေးကိုဆွဲကိုင်ပြီး လှမ်းမြင်နေရတဲ့  သူ့အကောင်ကြီးဝင်နေတဲ့ ခပ်ရဲရဲအရာလေးကို ပုံစံမျိုးစုံနဲ့ ထိုးဆောင့်ကာ လှုပ်ရှားပေးလိုက်၏ ...
ပိုးသားမှာလဲ နာကျင်မှုလား သာယာမှုလားမခွဲနိုင်တော့ပဲ သူပြုနုသမျှ နုနေရသည် ...

ရင်ခွင်ထဲက သတို့သမီးWhere stories live. Discover now