အပိုင်း (၁၈)

14.8K 126 0
                                    

👰🏻 ရင်ခွင်ထဲက သတို့သမီး 👰🏻 အပိုင်း (၁၈)

🔞🔞🔞

"အ ..."
သူက ပိုးသားကို စားနေတာပဲ ...

သူမရင်သားထက်က ဘော်လီအမဲလေးကို ဆွဲတင်လိုက်တော့ သူမရင်သားလုံးလုံးလေးတွေက အလုအယက်ထွက်ပေါ်လာခဲ့သည် ...
တည်ကြည်ခန့် ထိုရင်သားလုံးလုံးလေးတွေကို အူယားစွာ ဖျစ်ညှစ်ပစ်လိုက်သည် ...

"အား ... သေပါပြီ အဟင့် "
ပိုးသား ရင်သားအစုံမှာ အောင့်မျက်သွားရကာ နာကျင်မှုနှင့်အတူ စိတ်လဲတိုလာရ၏ ...

"ရှင် လူကိုဘယ်လိုလုပ်နေတာလဲ ... သူ့အသားမဟုတ်တိုင်း "

ပိုးသားသူမရင်သားတွေကို ဆုပ်ကိုင်ထားတဲ့ သူ့လက်ကတွေကို ဆွဲဖယ်ကာ နာကျင်သွားရတဲ့ သူမရင်သားလေးတွေကို သူမလက်နဲ့ အသာပွတ်လိုက်သည် ...

တည်ကြည်ခန့်ကတော့ ထိုအရာကို မြင်ပြီး ပိုပြီးဆာလောင်သွားရသည် ...
သူမက နာလို့ပွတ်နေပေမယ့် သူ့ကို သူမရင်သားတွေ ပွတ်ပြပြီး မြှူစွယ်နေသလိုဖြစ်ကာ တင်းမာနေပြီဖြစ်‌တဲ့ သူ့အကောင်က ဘောက်ဆာထဲကနေ ထိုးထောင်ကာ ရုန်းထွက်နေ၏ ...

တည်ကြည်ခန့်မနေနိုင်တော့ပဲ ရင်သားတွေကို ပွတ်သပ်နေတဲ့ သူမလက်ကို ဆွဲယူကာ သူ့အကောင်ပေါ်တင်ပေးလိုက်သည် ...
ဘောင်းဘီကို ဆွဲချွတ်လိုက်ပြီး ဘောက်ဆာတစ်ထည်တည်းချန်ကာ သူမလက်ကို ထည့်ထားလိုက်သည် ...

"ဟင် ... ဟင့် "

ပိုးသားလက်ကို အမြန်ပြန်ရုန်းပေမယ့် သူကမလွှတ်ပေးပဲ ဘောင်းဘီအပေါ်ကနေ သူ့လက်နှင့် ထပ်ကိုင်ထားလိုက်သည် ...

ပိုးသားသူမလက်အောက် ပူနွေး‌ေနွးမာတောင့်တောင့် အရာကြီးကြောင့် ကတုန်ကယင်ဖြစ်လာသလို လန့်လဲ လန့်နေမိသည် ...
ဒီအရာကြီးက သူမထဲကို ဝင်မှာတဲ့လား ... ခုတော့ ပိုးသာူထပြေးချင်စိတ် ပေါက်လာရသည် ...

တည်ကြည်ခန့် လက်တစ်ဖက်နှင့် သူမလက်ကိုထိန်းကိုင်ကာ သူ့ကောင်ကို ပွတ်ပေးလိုက်သည် ...

"အား ... ရှစ် "
ထို့နောက် လုံးဝန်းနေတဲ့သူမရင်သားလေးကို ငုံကာ စို့လိုက်သည် ...

ရင်ခွင်ထဲက သတို့သမီးWhere stories live. Discover now