הווה/
אייבי; 23 | דין: 24
״כל מה שצריך זה מישהו שפשוט יהיה פה.
אפילו אם הוא לא יכול לפתור את הבעיות שלך.
הידיעה שיש שם מישהו שאכפת לו עושה את
כל ההבדל בעולם.״
____
נקודת מבט אייבי גולן;״את הכוסות שמגיעות אחרי השטיפה משאירים בצד, וסוף כל משמרת מתחילים בפוליש. אם יש עומס אז המלצריות פה יעזרו עם הפוליש,״ אלמוג מסביר לי את סדר הכוסות בבר, ואני מנסה לזכור את כל הדברים שהוא אומר לי,
קוקטיילים מיוחדים של אותו יום, משקאות מועדפים, ערבובים, איפה נמצא ברז כל בירה הבירה (יש חמישה), לזכור שבימי חמישי לרוב אין ואן גוך, להמליץ לאנשים תמיד על וודקה חמוציות מאשר על אשכוליות- כי האשכוליות שמספקים לפה הן דוחות ואין להם כוח להחליף ספק, לא לשכוח לפרלטט עם גברים- כי זה טיפים, כל הטיפים שאני מקבלת נשמרים לי בניגוד לשאר המקומות בהם המלצרים מתחלקים בטיפים, ועוד כל כך הרבה דברים שאני צריכה לזכור.
״זה קשה שאני זורק את זה ככה לאוויר, אני יודע.״ הוא מצחקק לכיווני בזמן שהוא זורק לכיור של הבר את חורץ התפוזים, ״אבל תוך כדי עבודה קולטים את זה מהר, נשבע.״ הוא מפטיר את הדאגה.
״משמרת ראשונה היום בערב.״ הוא מזכיר לי, ״אני אהיה איתך- אין קוד לבוש מסוים; תבואי יפה, תקבלי יותר טיפים, תפלרטטי- תקבלי יותר טיפים.״ הוא אומר לי מה שאני צריכה לדעת ואני מהנהנת לכיוונו.
״ואיך אני אסתדר עם בעל המקום? לא דיברתי איתו אלמוג, אני מרגישה לא נעים שהכנסת אותי ככה בלי נסיון.״ אני ממלמלת לכיוונו במבוכה.
אלמוג נראה מעט מוטרד שאני מזכירה את בעל המקום, ״הוא יסתדר.״ הוא מלמל, ״שהוא יראה אותך- תאמיני לי שהוא ירצה להשאיר אותך.״ אני לא מבינה למה הוא אומר זאת, אך זונחת את זה.
״המונית שלי פה,״ אני מלמלת לכיוונו כאשר נהג המונית מתקשר אליי.
״אראה אותך בערב, יש לי משמרת כפולה.״ אלמוג אומר לי ואני מהנהנת לכיוונו בחיוך, מחבקת אותו וממהרת לצאת.
הבר הזה יוקרתי, המשקאות יקרים, יש מקומות ישיבה שקטים בחוץ, ובפנים יש מוזיקה וריקודים, לקומה העליונה אלמוג הזהיר אותי לא להתקרב לעולם.
YOU ARE READING
זה בדם שלנו
Romanceכשהיינו נערים הוא היה העולם שלי, חיינו את האהבה שלנו, בכל בוקר קמתי בשבילו, לא חשבתי שיהיה דבר שיצליח לשבור אותנו, חשבתי שנעבור הכל, אבל החיים שברו אותנו, והשאירו אותנו חסרי מילים, השאירו אותנו מדממים שמנסים להפנות אצבעות מאשימות, וברחתי, השארתי אות...