פרק 2; עוף מוזר

251 24 18
                                    

אהובות תשימו לב לקפיצה בגילאים🙏🏻💙

עבר/

אייבי; 16 | דין; 17

התאהבתי במבט שני,
במבט הראשון לא האמנתי למראה עיניי.
——
נקודת מבט אייבי גולן;

״קצרה מידי,״ אני ממלמלת לעברה של נואל כאשר אני מודדת את השמלה החמישית שהיא מביאה לי למדוד עבור המסיבה שאנחנו הולכות אליה הערב, מסיבת יום הולדת שבע עשרה של עומר כחלון, ילד שכבה מעלינו שנואל קצת דלוקה עליו.

אני בוחנת את השמלה, היא מהממת, ללא ספק. הצבע הצהבהב- על גבול השמנת שלה מבליט את שיערי הבלונדיני ואפילו נותן הדגשה קטנה לעיניי החומות, אבל הכתפיות היו דקות ממש והאורך היה קצר נורא, לא היה לי נוח להסתובב עם דברים כאלו.

״שטויות, אם תפילי משהו- נשאיר אותו על הרצפה.״ היא קורצת לי ומושיבה אותי על שידת האיפור שלה, מתחילה לאפר אותי ולסדר את שיערי.

אני מנסה לפתוח את פי ולמחות את מה שהיא אומרת, אך נואל קוטעת אותי במהירות, ״שתקי. את שמה את השמלה ואין ויכוחים.״ היא אומרת לי.

אני נאנחת ועוברת להתעסק בטלפון שלי כאשר נואל מחליקה את שיערי- עוברת על שורש ההחלקה שהייתי צריכה לחדש.

״אני מקווה שאוכל לתפוס את עומר לכמה דקות לבד, אני מרגישה שהוא מתחמק ממני בזמן האחרון, ואני לא רוצה לצאת מתאמצת מידי ולרדוף אחרי מישהו שלא רוצה אותי.״ היא אומרת לי ואני שומעת אותה נאנחת מאחורי גבי בתסכול,

״אם הוא לא רוצה אותך הוא עיוור נואל.״ אני אומרת לו ברצינות ומסתכלת עליה דרך מראת שידת האיפור שלה, ״ברצינות, צריך להיות עיוור כדי לא לשים לב ליופי שלך, והיופי הפנימי שלך מתעלה על החיצוני באופן משווע, את כל כך טהורה וטובה מבפנים, הוא חתיכת אפס אם הוא חושב שימצא יותר טובות ממך.״ אני אומרת לה בכנות.

עברה שנה וקצת מאז ההיכרות שלי עם נואל, אהבתי אותה כל כך, היא הייתה החצי השני שלי, הוציאה ממני את כל הצדדים החיוביים שקיימים בי, צדדים ותכונות שלא הכרתי לפני, היא הכירה לי את עצמי, גדלתי איתה, ומצאתי את עצמי אוהבת אותה כמו אחותי, לא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיה, היא האחות שמעולם לא הייתה לי, היא פיתחה אותי בכל מובן אפשרי, בלעדיה- עדיין הייתי מתמודדת עם בעיות חוסר ביטחון משוועות, היה קשה לי לדבר, לתאר סיטואציות, להסתכל על אנשים למשך זמן רב מידי, הייתי מכונסת בתוך עצמי, עד שהיא מצאה אותי.

נואל זונחת את המחליק ומחבקת אותי במהירות, ״את פשוט החצי המשלים שלי אייבי.״ היא אומרת לי בשקט וטומנת את ראשה בשקע הכתף שלי.

זה בדם שלנוWhere stories live. Discover now