(4:22)

0 0 0
                                    

Ambulancen kommer efter 5 minutter. De tager Shane med sig. Efter 10 minutter kommer Shane ind på hospitalet. Laura kan pludselig se, at paramedicinerne kommer hurtigt med en dreng. Laura går hen til dem. Laura: Hvad skete der? Sygeplejerske: En 16-årig dreng er bevidstløs. Laura: Okay. Laura kan pludselig se, at det er hendes barnebarn, hun bliver bange. Laura: Åh, nej. Paramediciner: Hvad er der galt? Laura: Det er Shane. Paramediciner: Kender du ham? Laura: Ja, han er mit barnebarn. Sygeplejerske: Okay. Efter 5 minutter: Liam kommer ind på hospitalet, han græder. Laura ser ham, hun går hen til ham. Laura: Hej, Liam. Liam: Bedstemor. Han giver hende et kram. Senere: Det er eftermiddag: Laura ringer til Logan og Melissa. Logan tager telefonen. Logan: Det er Logan. Laura: Det er din mor. Logan: Hej, mor, er der noget galt? Laura: Ja, det handler om Shane. Logan: Åh, nej, hvad sker der? Laura: Han er på hospitalet. Logan begynder at få lidt tårer i øjnene, og Melissa ser det. Logan: Okay, vi kommer. Laura: Okay, Liam er her sammen med mig. Logan: Okay. Melissa: Logan, hvad sker der? Logan: Det var min mor, hun ringede. Melissa: Hvorfor ringede hun? Logan: Fordi at Shane er på hospitalet. Melissa får tårer i øjnene. Melissa: Åh, nej, det er ikke godt. Logan: Vi skal hen på hospitalet. Melissa: Ja. Logan og Melissa kører ud til hospitalet. Lidt senere: På hospitalet: Logan og Melissa ser Laura og Liam, og de skynder sig at gå hen til hende. Logan: Hej, mor. Laura: Hej, Logan. Melissa: Hej, Laura. Laura: Hej, Melissa. Melissa: Liam, er du okay: Liam græder. Liam: Nej, mor, jeg er ikke okay. Melissa trøster ham. Derefter taler Melissa med Laura. Melissa: Hvordan har Shane det? Laura: Han har det ikke godt, jeg har undersøgt ham. Logan: Må vi se ham? Laura: Ja, selvfølgelig, han er derinde, jeg tager med jer. Logan: Okay, tak, mor.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now