(73:88)

0 0 0
                                    

Melissa: Hvad mener du med det? Shane: Jeg mener, mig og Emily har aldrig skændtes så meget før. Emily er ked af det, og hun går hen til Brandon og Ashlee. Brandon åbner døren. Brandon: Hej, tvillingesøster. Emily: Hej, tvillingebror. Emily ser trist ud. Brandon: Hvad er der galt? Emily: Må jeg komme ind? Brandon: Ja, kom ind. Emily og Brandon går ind i stuen. Ashlee er i stuen. Ashlee: Hej, Emily. Emily: Hej. Ashlee: Er der noget galt? Emily: Ja, mig og Shane har skændtes. Ashlee: Skændtes, om hvad? Emily: Om at Shane skulle få et job, han blev virkelig sur på mig. Ashlee: Det er ikke godt. Emily: Nej, det er det ikke, og nu ved jeg ikke, hvor han tog hen. Brandon: Okay, men hvor er Noah? Emily: Shane tog Noah med sig, og nu savner jeg ham virkelig. Ashlee: Jeg forstår godt, at du savner dit barn. Emily: Ja. Ashlee trøster Emily. Emily: Men jeg er mest trist over at mig og Shane skændtes. Ashlee: Jeg tror, jeg ved, hvor Shane kunne være. Emily: Hvor? Ashlee: Hos sine forældre. Emily: Ja, det tror jeg, du har ret i. Hos Shane's forældres hjem: Shane sidder i stuen, men pludselig græder Noah. Shane: Jeg går ind til Noah. Shane går ind til Noah. Shane: Hej, Noah. Shane tager Noah op og lægger ham på skødet, og så holder han op med at græde. Melissa kommer ind til Shane og Noah. Melissa: Hej. Shane: Hej, mor. Melissa: Jeg tror, at dig og Emily snart skal tale med hinanden. Shane: Ja, jeg vil gerne tale med hende, men jeg vil ikke skændtes med hende igen. Melissa: Jeg ved det, men Noah har brug for sin mor. Shane: Vi har begge brug for Emily. Melissa: Ja. Shane: Kan du passe Noah?, for jeg er nødt til at gå. Melissa: Hvor skal du hen? Shane: Jeg skal ud på toilettet. Melissa: Okay. Shane giver Noah til Melissa. Melissa: Kom her, du, lille, du er så sød. Shane går ud på toilettet. Melissa: Jeg er så glad for, at du er mit barnebarn.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now