Shane: Det var det, kammerat, du gør det fantastisk. Emily kommer hjem fra arbejde om eftermiddagen og er glad for at se Shane og Noah spille sammen. Emily: Hej, drenge, hvordan var jeres dag? Shane: Den var fantastisk, vi havde det meget sjovt med at lære nye ord. Emily: Det er så dejligt at høre. Noah, kan du sige bold for mor? Noah: Bold. Emily: Ja, godt arbejde, Noah. Shane: Og han sagde også bog tidligere. Emily: Det er fantastisk, du gør et fantastisk stykke arbejde med at lære ham det. Shane: Vi har det bare sjovt med det. Emily: Det er det vigtigste, at have det sjovt, mens man underviser ham, det er vigtigt at gøre læring til en sjov oplevelse for ham, så han forbliver interesseret og engageret. Shane: Absolut, og det er også vigtigt at huske, at hvert barn lærer i deres eget tempo, så vi skal bare blive ved med at være tålmodige og opmuntre ham. Emily: Jeg kunne ikke være mere enig, jeg er så stolt af jer begge for alle de fremskridt, i har gjort i dag. Shane: Tak, Emily, jeg glæder mig til at blive ved med at lære ham nye ting og se ham vokse. Emily: Også mig, lad os fortsætte det gode arbejde. Da aftenen nærmer sig, begynder Emily og Shane at slappe af og gøre sig klar til middag. De beslutter sig for at lave Noah's yndlingsmåltid, spaghetti og frikadeller. Mens de laver mad, fortsætter de med at tale om Noah's fremskridt, og hvad de kan gøre for at hjælpe ham med at lære endnu mere. Shane: Jeg tænkte på, at vi kunne begynde at lære ham nogle farver næste gang. Emily: Det er en god idé, vi kan bruge hans legetøj og vise ham forskellige farver. Shane: Og vi kan også pege på forskellige farver i løbet af dagen, som når vi er udenfor eller i butikken. Emily: Ja, det er en god idé, og vi kan også gøre det til et sjovt spil for ham, ligesom vi gjorde med ordene. Shane: Han elsker bestemt at spille spil. Noah: Mor, far. Emily og Shane vender sig for at se Noah pege på gryden med kogende vand på komfuret. Emily: Det er vand, skat, vi bruger det til at lave aftensmad med. Noah: Vand.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.