(30:44)

0 0 0
                                    

Shane: Det er fint. Brandon: Nej, det er ikke i orden, jeg tog fejl med dig af i alle de år, og nu har jeg det bare rigtig dårligt, fordi jeg bebrejdede dig, uden at vide, at det ikke var dig. Shane: Det er fint, du behøver ikke at forklare det, jeg forstår det, okay? Brandon: Okay, jeg er ked af det. Shane: Det er okay. Brandon: Jeg er nødt til at gå nu. Shane: Okay. Brandon går. Derefter går han hjem. Det er eftermiddag: Hjemme: Shane kommer hjem, men han har det ikke godt. Liam er allerede hjemme, han er på ham og Shane's værelse. Shane sætter sig langsomt på sofaen. Logan kan pludselig se, at Shane ikke ser godt ud. Han går hen til ham og sætter sig ned ved siden af ham. Logan: Shane, er du okay? Shane: Ja, jeg har det fint. Logan: Er du sikker? Shane: Ja, far, jeg er sikker på, jeg er bare lidt træt. Logan: Okay, jeg går ind i køkkenet. Shane: Okay, far. Logan går ud i køkkenet. Derefter: Pludselig får Shane en sms fra Emily. Han kigger på sin tekst. Teksten siger: Hej, må jeg komme over til dig nu? Shane sender en sms til hende tilbage. Emily kigger på sin tekst. Teksten siger: Ja. Derefter går Shane ind til sine forældre. Shane: Mor, far. Melissa: Ja, Shane. Logan: Ja, hvad er der galt? Shane: Der er ikke noget galt, men Emily kommer over. Logan: Åh, okay. Melissa: Det er godt, hun er sådan en sød pige for dig. Shane: Tak, mor, og ja, hun er sød. Logan: Men husk, at hun ikke må være på dit værelse alene med dig. Pludselig bliver Shane sur på sin far. Shane: Der vil ikke ske noget, jeg er meget forsigtig, og Liam er der også. Logan: Det ved jeg godt, vi vil bare gerne have dig til at være sikker, at der ikke sker noget, fordi at dig og Emily begge er unge. Shane: Jeg ved det, far. Pludselig ringer det på døren. Shane åbner døren. Shane: Hej. Emily: Hej. Shane: Kom ind. Emily går ind sammen med Shane. De går ind på ham og Liam's værelse. De sætter sig begge ned på Shane's seng. Liam læser i sin bog, og så kan han pludselig se, at Shane har besøg af Emily.

Livet Kan Være HårdtOù les histoires vivent. Découvrez maintenant