(37:44)

0 0 0
                                    

Shane: Har du fortalt dine forældre om babyen? Emily: Ja, men de ser ikke ud til at støtte det. Shane: Jeg er ked af at høre det, men jeg har også andre ting at lave. Emily: Så du støtter mig heller ikke? Shane: Det ved jeg ikke, om jeg gør. Emily: Okay. Shane: Men jeg har brug for at vide noget. Emily: Og hvad er det? Shane: Hvor langt i din graviditet er du? Emily tager en dyb indånding, før hun svarer. Emily: Jeg er omkring 3 måneder på vej, næsten 4 måneder. Shane ser overrasket ud. Derefter går han. Emily begynder at græde, nu kan hun virkelig se, at ingen støtter hende, undtagen hendes tvillingebror Brandon. Emily er nu 4 måneder i sin graviditet. Hendes mave begynder at blive lidt større, men hun skjuler sin mave, ved at have større kjoler på på skolen og alle andre steder. Det er eftermiddag: Emily går hjem fra skole og føler sig udmattet og overvældet. Hun har forsøgt at skjule sin graviditet for alle, men det bliver sværere og sværere at gøre det. Mens hun går, ser hun Ashlee vente på hende udenfor. Ashlee: Emily, hej. Emily: Hej, Ashlee. Ashlee: Jeg ville lige tjekke dig, se om hvordan du har det. Emily: Jeg er okay, bare træt. Ashlee fører Emily til hendes hus, hvor de bruger eftermiddagen på at snakke og se film. Emily føler sig taknemmelig for Ashlee's selskab, og for første gang i et stykke tid føler hun, at hun kan slappe af og være sig selv. Som dagen går, begynder Emily at føle sig mere tilpas omkring Ashlee, og hun begynder at åbne op om sin frygt og bekymringer. Emily: Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal gøre det, Ashlee, jeg er så bange. Ashlee: Jeg ved godt, det er skræmmende, Emily, men du behøver ikke gøre det her alene, du har mig, og du har din familie. Emily: Men min familie lader til at være ligeglad, og Shane er så fjern. Ashlee: Jeg er ked af at høre det, men du skal ikke opgive håbet, du vil blive en fantastisk mor, og din baby vil blive så heldig at have dig. Emily smiler og har det lidt bedre. Emily: Tak, Ashlee, du ved altid lige, hvad du skal sige.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now