(49:66)

0 0 0
                                    

Næste dag: Shane og Emily er tilbage på skolen. Jessica passer Noah, mens de er på skolen. Ashlee ser dem, hun går hen til dem. Ashlee: Emily, Shane, i er tilbage på skolen igen. Emily: Ja, vi skal afslutte vores sidste år på gymnasiet. Ashlee: Okay, det glemte jeg, nå hvordan har barnet det? Emily: Han har det godt, tak fordi du spurgte. Shane: Jessica tager sig af ham for os, mens vi er i skole. Ashlee: Det er fantastisk, jeg er glad på jeres vegne. Emily: Tak, Ashlee, det har været meget arbejde, men det er det værd. Ashlee: Jeg kan kun forestille mig, hvis du nogensinde har brug for hjælp, så lad mig vide det. Emily: Tak, vi sætter pris på det. Ashlee smiler til dem og går derefter hen til sin egen klasse. Emily og Shane fortsætter til deres klasse og føler sig taknemmelige for støtten fra deres venner. Mens de sidder i klassen, kan de ikke lade være med at tænke på deres lille dreng derhjemme hos Jessica. De savner ham allerede, men de ved godt, at de også skal fokusere på deres studier. Efter timen skynder de sig hjem igen for at være sammen med Noah. Da de træder ind ad døren, hører de hans råb og skynder sig op på deres værelse for at trøste ham. Jessica: Se Noah, hvem er det, er det mor og far. Noah græder stadig. Jessica overlader ham til Emily, og de føler sig begge lettede over at være tilbage hos deres søn. Emily: Hej, lille fyr. Shane: Vi savnede dig så meget. Noah's gråd begynder at aftage, da Emily og Shane holder ham tæt. De bruger resten af eftermiddagen på at lege med ham, give ham mad og skifte hans bleer. De kan ikke tro, hvor meget de elsker dette lille menneske, og hvor meget han har ændret deres liv på så kort tid. Da dagen er ved at være slut, lægger de Noah i seng på gæsteværelset. De er udmattede, men glade. Emily: Jeg kan ikke tro, hvor meget jeg savner ham, når vi ikke er sammen med ham. Shane: Det ved jeg godt, det er vildt, hvor meget han allerede er blevet en del af vores liv. Emily: Jeg føler, at vi stadig er ved at finde ud af alt, men jeg er glad for, at vi gør det sammen.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now