Emily mærker en bølge af lettelse skylle ind over sig, og hun begynder at græde glædestårer. Emily: Mange tak. Laura: Bare tag det roligt et stykke tid, og sørg for at komme tilbage, hvis du føler noget andet usædvanligt. Emily: Okay, Laura, det skal jeg nok. Melissa kommer ind til dem og ser bekymret ud. Melissa: Emily, er du okay? Hvad skete der? Emily forklarer, hvad der skete, Melissa ser lettet ud over at høre, at alt er okay. Melissa: Jeg er så glad for, at du og barnet har det godt. Emily: Også mig, jeg var så bange. Melissa: Jeg bliver hos dig, så længe du har brug for mig. Emily: Tak, jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden jer, Logan og Liam, i har alle sammen været så venlige og søde mod mig. Melissa: Det behøver du ikke at bekymre dig om, vi er her alle sammen for dig. Emily: Selv Shane? Melissa: Ja, når han er klar, vil han også være der for dig, han er min søn, og det er jeg sikker på. Emily: Det håber jeg virkelig. Senere: Det er næsten aften: De tager hjem. Et par uger efter: Emily er nu 7 måneder i sin graviditet. Da hun kommer hjem fra skole til Shane's forældres hus, bliver hun mødt af hans forældre Melissa og Logan og hans lillebror Liam. Logan: Hvordan har du det? Emily: Jeg har det okay. Logan: Vil du have noget at spise?, vi er lige blevet færdige med at lave aftensmad. Emily: Det lyder godt, tak. Da de alle sammen sætter sig ned for at spise, føler Emily sig taknemmelig for den varme og imødekommende atmosfære. De næste par uger: Shane's forældre Melissa og Logan hjælper Emily med nogle babyting. Melissa og Logan hjælper med at oprette en vuggestue på gæsteværelset, og de giver hende noget babytøj og legetøj, som Liam var vokset fra. Emily er taknemmelig for deres hjælp og støtte, og hun føler sig mere forberedt på babyen's ankomst. Shane bruger meget tid på at læse bøger, han er stadig ikke klar til at tale meget om at få en baby med Emily. Næste dag: På skolen: Det er eftermiddag: Shane er på vej udenfor, men så stopper Brandon ham. Brandon: Hej, Shane. Shane: Hej, Brandon.
ESTÁS LEYENDO
Livet Kan Være Hårdt
No FicciónDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.