Liam: Ja. Shane giver lille Noah til Liam. Shane: Jeg vil finde Emily og fortælle hende, hvor vigtig hun er for mig og for Noah. Liam: Ja, hun er vigtig for Noah, hun er en god mor. Noah græder. Liam: Åh, Noah, savner du din mor? Noah bliver ved med at græde. Shane leder efter Emily, men han finder hende ikke. Et par dage efter: Det er eftermiddag: Shane leder efter Emily, og så finder han hende, der arbejder på et cafeteria. Han går ind i cafeteriet. Shane: Emily? Emily: Shane, hvad laver du her? Shane: Jeg leder efter dig. Emily: Hvorfor? Shane: Fordi jeg savner dig, og Noah savner dig, især Noah. Emily: Jeg ved, jeg savner ham også meget. Shane: Jeg kan ikke tage mig af ham alene, hvis du ikke kan være der for ham, han er kun 1 år gammel. Emily: Jeg ved det. Shane begynder at blive lidt trist, men pludselig kommer Brandon hen til dem. Brandon: Hej, Shane. Shane: Hej, Brandon. Brandon: Er du okay? Shane: Nej, egentlig ikke. Brandon kigger surt på Shane. Shane: Emily, hvornår kommer du hjem igen? Emily: Jeg ved det ikke. Brandon: Shane, lad hende tænke. Shane: Hvorfor siger du det? Brandon: Fordi at hun er stresset. Shane: Okay, men jeg har virkelig brug for Emily, jeg elsker hende. Brandon: Jeg ved godt, at du elsker hende. Emily: Shane, jeg har bare brug for lidt tid til at tænke over tingene. Shane: Okay, tænk lige over det, men vi har virkelig brug for dig. Emily: Okay, jeg vil tænke over det. Shane: Okay. Shane går ud, og så går han hjem. Næste dag: Det er eftermiddag: Hjemme hos Brandon og Ashlee: Emily tænker, og Brandon ser det, og han går hen til hende. Brandon: Hej, hvad er der galt? Emily: Jeg savner virkelig at være sammen med Shane og Noah. Brandon: Jeg forstår det. Emily: Jeg vil virkelig gerne hjem, til min kæreste og til mit barn. Brandon: Ja, du burde være der, for Shane og for Noah. Emily: Tak, fordi at du hjælper mig. Brandon: Du er familie, du er velkommen. Emily: Tak, men jeg må gøre noget først. Brandon: Okay.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.