(15:22)

0 0 0
                                    

Shane: Jeg var faktisk ved at gå ind og se min far til madkonkurrencen. Emily: Okay, det lyder sjovt. Shane: Ja. Brandon: Emily, vi skal hjem. Emily: Okay, vi ses på skolen. Shane: Ja. Emily og Brandon tager hjem. Shane går ind til madkonkurrencen. Han går hen til sin mor og sin lillebror. Melissa og Liam ser ham, de bliver glade for at se ham. Shane: Hej, mor og Liam. Liam: Hej, Shane. Melissa: Hej, du kom. Shane: Ja, jeg vil gerne se, hvordan far klarer sit arbejde. Melissa: Det er godt. Shane: Ja, det er det. Efter at Logan er færdig, rejser Shane, Liam og Melissa sig op og klapper af ham. Pludselig ser Logan, at Shane også er der, han smiler hen til dem. Efter nogle minutter: Logan går hen til Melissa, Shane og Liam. Han giver dem et kram. Logan: Shane, du kom. Shane: Ja, jeg ændrede mening, jeg ville gerne se dig lave mad og støtte dig. Logan: Tak, det er jeg virkelig glad for. Shane: Også mig. Lidt senere: De går hjem. Næste dag: Hjemme: Det er morgen: Shane og Liam står op. De tager deres tøj på. Derefter går de ud i køkkenet, til deres forældre. Melissa: Godmorgen. Logan: Godmorgen. Shane: Godmorgen. Liam: Godmorgen. Shane virker ikke glad, Melissa ser det. Melissa: Hvad er der galt? Shane: Det er bare, hvordan kan du vide, at du altid er forelsket i nogen? Melissa: Jeg har altid været sammen med din far, så længe jeg husker, hvorfor spørger du? Shane: Fordi at jeg er usikker på, hvem jeg gerne vil være sammen med. Melissa: Handler det her om Ashlee igen? Shane: Måske. Melissa: Eller handler det om Emily? Shane: Det handler om dem begge. Melissa: Okay, men du ved godt, at du skal føle inde i dig selv, hvem du gerne vil være sammen med. Shane: Ja, jeg ved det, men det er svært, fordi at jeg er usikker. Melissa: Giv det lidt tid, du skal nok træffe den rigtige beslutning. Shane: Tak, mor.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now