(71:88)

0 0 0
                                    

Efter at han er færdig med at spise, tager hun ham op af sin høje stol og holder ham tæt. Emily: Kunne du lide din morgenmad, lille skat? Noah: Mor. Emily: Det er rigtigt, jeg er din mor, og jeg elsker dig så højt. Shane kommer ind i køkkenet og gnider sig i øjnene. Shane: Godmorgen, mine elskede. Emily: Godmorgen, Noah har lige fået sin morgenmad. Shane: Det er fantastisk, hvordan har min lille mand det? Noah: Dadda. Shane: Aww, du sagde mit navn. Emily: Han har sagt det mere og mere på det seneste. Shane: Jeg elsker det. Efter at have tilbragt noget tid sammen som en familie, går deres dag, taknemmelige for den kærlighed, de deler, og de øjeblikke, de får tilbragt sammen. Emily lægger Noah i sin legetøjsbabyseng. Emily: Shane, vi er nødt til at snakke. Shane: Om hvad? Emily: Jeg har fundet et job. Shane: Hvor? Emily: I folkeskolen leder de efter en ny lærer til børnehaveklassen. Shane Det er godt nyt, hvornår starter du? Emily: Om to uger. Shane: Wow, det kommer hurtigt, men jeg ved, du klare dig godt. Emily: Tak, det er bare det, jeg kommer til at savne at være sammen med Noah hele dagen. Shane: Jeg ved det, men vi får det til at fungere, vi kan finde en babysitter eller måske kan jeg justere min tidsplan, så jeg kan være mere hjemme med ham. Emily: Det ville være fantastisk, tak, Shane. Shane: Selvfølgelig, alt for min familie. De omfavner hinanden, taknemmelige for den kærlighed og støtte, de deler. Emily: Og der er en ting mere. Shane: Hvad er det? Emily: Jeg vil gerne have, at du tager med mig på skolen i morgen, jeg vil gerne have, at du møder rektor og ser klasseværelset. Shane: Jeg ville elske at komme med dig, lad os gøre en dag ud af det, vi kan spise frokost sammen. Emily: Det lyder perfekt. De smiler til hinanden, spændte på de nye muligheder, der venter dem. Netop da begynder Noah at græde i sin krybbe. Emily går hen til ham og samler ham op. Emily: Det er okay, lille skat, mor er her. De sætter sig ind i deres morgenrutine, klar til at møde de udfordringer og glæder dagen måtte bringe.

Livet Kan Være HårdtOnde histórias criam vida. Descubra agora