Shane: Ja, jeg ved det, far, det føles som om han blev født i går. Emily: Tiden flyver virkelig afsted, ikke? Melissa: Det gør den bestemt, og det er fantastisk at se, hvor meget han er vokset, og hvor meget han har lært. Logan: Han er sådan en smart lille dreng. Emily: Vi er virkelig stolte af ham, han er sådan en fornøjelse at være sammen med. Shane: Ja. Emily: Selvom han ikke var planlagt, elsker vi ham. Melissa: Vi forstår det. De fortsætter med at snakke og grine og nyder hinandens selskab. Som aftenen går, begynder de at rydde op og lægge resterne væk. Shane's forældre siger farvel og lover at besøge dem igen snart. Inden de putter Noah ind, hjælper Emily og Shane ham med at blive klar til at gå i seng. De hjælper ham med at børste tænder og skifte til pyjamas. Emily læser en historie for ham, mens Shane gemmer ham ind og giver ham et godnatkys. Shane: Godnat, kammerat, sov godt. Emily: Søde drømme, Noah, vi elsker dig så højt. Noah smiler og lukker øjnene, føler sig tryg og elsket. Emily og Shane går ind på deres eget soveværelse. Da de gør sig klar til at sove, vender Emily sig mod Shane. Emily: Det var rigtig hyggeligt i dag, jeg er glad for, at vi fik brugt tid sammen med dine forældre. Shane: Ja, også mig, det er altid godt at indhente dem. Emily: Og Noah var så glad for at se dem, han elsker virkelig sine bedsteforældre. Shane: Jeg ved det, det er fantastisk, at han har et så stærkt bånd til dem. Emily: Det er vigtigt at have disse familieforbindelser, især med vores barn. Shane: Helt sikkert. Emily: Jeg elsker dig. Shane: Jeg elsker også dig. Emily: Uanset hvad der sker i fremtiden, og uanset hvor hårdt livet kan være, vil vi altid være der for hinanden. Shane: Ja, jeg elsker dig og Noah så højt, selvom livet kan være hårdt. Emily: Noah elsker os begge så højt. Shane: Jeg er taknemmelig for vores familie. Emily: Også mig. Shane: Godnat. Emiy: Godnat. Shane og Emily kysser hinanden godnat. De er taknemlige over deres liv, selvom livet kan være hårdt.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.