Melissa, Logan, Liam og Laura går ind til Shane. Da de kommer ind på hospitalsstuen, ligger Shane i en seng med næsekanyle i næsen og elektroder på brystet. Logan, Melissa og Liam får lidt tårer i øjnene, når de ser ham sådan. Melissa går hen til Shane, hun holder ham i hans hånd. Melissa: Shane, det er mor, kan du høre mig? Logan: Far er her også, vi elsker dig så højt. Liam: Jeg er her også, Shane. Liam græder. Laura: Han skal slappe af, han vågner måske i morgen, hvis vi er heldige. Melissa: Okay. Logan: Det håber jeg virkelig. Melissa: Også mig. Senere: Det er aften: Melissa falder i søvn, ved siden af Shane's seng. Næste dag: Melissa vågner, og så holder hun Shane i hans hånd. Liam vågner og så går han hen til dem. Liam: Godmorgen, mor og far. Melissa: Godmorgen. Logan: Godmorgen. Pludselig vågner Shane langsomt. Melissa: Shane? Logan: Han er ved at vågne. Shane kigger langsomt op på sine forældre og sin bror. Shane: Mor, far, Liam. Melissa: Vi er her. Liam: Du er vågen. Logan: Er du okay? Shane: Nej, mit hoved gør ondt. Pludselig kommer Laura ind til dem, og så ser hun, at Shane er vågnet. Laura: Hej, Shane, du er vågen. Shane: Hej bedstemor. Laura: Hvordan har du det? Shane: Jeg har lidt hovedpine. Laura: Prøv at få noget hvile. Shane: Okay. Laura: Og i skal også hvile lidt. Melissa: Okay, Laura. Logan: Vi må hellere få noget at spise. Melissa: Ja, du har ret. Liam: Jeg er også sulten. Logan: Vi kommer tilbage senere, okay? Shane: Okay, far. Senere: Det er eftermiddag: Logan's telefon ringer, han tager sin telefon. Logan: Det er Logan. Lærer: Det er Shane's lærer. Logan: Er der noget galt? Lærer: Ja, det er der. Logan: Okay. Lærer: Shane var i slagsmål på skolen. Logan: Gjorde han noget? Lærer: Jeg ved det ikke, men jeg så, at han var i slagsmål med Brandon.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.