(50:66)

0 0 0
                                    

Shane: Også mig, vi er et godt hold. Emily smiler og læner sig ind for at kysse ham. Et par uger efter: På skolen: Emily og Shane sidder i deres historietime og prøver på at være opmærksomme på foredraget, men deres tanker bliver ved med at svæve til tanker om Noah. Emily: Tror du, at han har det godt med Jessica? Shane: Ja, jeg er sikker på, at han har det fint, men jeg kan ikke vente med at komme hjem og se ham. Emily: Også mig, jeg savner ham så meget. Efter timen skynder de sig hjem for at se deres lille dreng. Da de træder ind af døren, hører de hans fnis og skynder sig op på deres værelse for at finde Jessica lege med ham. Emily: Hej, lille fyr, savnede du os? Noah rækker ud efter Emily, og hun tager ham i sine arme. Shane: Hvordan var han i dag? Jessica: Han var fantastisk, vi havde det så sjovt med at spille sammen. Emily: Tusind tak fordi at du tog dig af ham. Jessica: Selvfølgelig, når som helst. Emily og Shane bruger resten af dagen på at lege med Noah. Jessica går hjem. Da dagen er ved at være slut, lægger de Noah i seng. Emily: Jeg kan ikke tro, hvor meget nemmere det er at få nogen til at hjælpe os. Shane: Ja, det fjerner helt sikkert noget af presset, min tante Jessica er god til at være Noah's babysitter. Emily: Ja, det er hun, og det er også rart at have lidt tid for os selv. Shane: Ja, det er det. De putter sig i sengen og føler sig taknemmelige for deres lille familie og deres venners støtte. Næste dag: Det er morgen: Jessica kommer hen til Shane's families hus for at passe Noah, mens Shane og Emily er på skolen. Jessica: Godmorgen, hvordan har den lille det i dag? Emily: Han har det godt, tak at fordi du kommer over for at passe ham. Shane: Ja, vi sætter virkelig pris på det. Jessica: Intet problem, jeg elsker at tilbringe tid sammen med min nevø, i må have en god dag på skolen, jeg tager mig af alt her. Emily og Shane tager i skole og føler sig godt tilpas med at vide, at Noah er i gode hænder. Mens de sidder i klassen, kan de ikke lade være med at tænke på deres lille dreng, og hvor heldige de er, der har sådan et godt støttesystem.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now