(65:66)

0 0 0
                                    

Et par dage før eksamen: Det er eftermiddag: Shane besøger Emily og Noah hos Emily's forældre. Emily og Shane sidder på hendes værelse og ser Noah lege på sin legemåtte. Emily: Shane, jeg har tænkt, med eksamen og det hele, har du tænkt på, at vi flytter sammen? Shane kigger overrasket op fra sin telefon. Shane: Virkelig? Vil du flytte sammen? Emily: Ja, jeg mener, det giver bare mening, vi starter vores liv sammen, og det ville være nemmere, hvis vi boede det samme sted. Shane: Jeg er enig, og det ville være dejligt at kunne bruge mere tid sammen med Noah. Emily: Præcis, plus, vi kunne dele huslejen og regninger, og det ville være mere overkommeligt for os begge. Shane: Det er en god pointe, men hvor skal vi bo? Emily: Nå, jeg tænkte på, at vi kunne begynde at lede efter lejligheder eller huse i nærheden. Shane: Okay, det lyder som en god plan, lad os begynde at undersøge det. Emily: Godt, jeg er virkelig begejstret for det her. Shane: Også mig, jeg elsker dig. Emily: Jeg elsker også dig. De deler et kys, mens Noah fniser på sin legemåtte. Et par dage efter: På skolen: Det er endelig dagen for dimission. Emily og Shane står uden for deres højskole, iklædt deres kasketter og kjoler. De ser nervøse ud, men spændte ud. Shane: Kan du tro, at vi er ved at tage eksamen? Emily: Jeg ved det, det føles som om det var i går at vi startede førsteårsåret. De tager en dyb indånding og går ind på skolen. Auditoriet er fyldt med stolte forældre, familiemedlemmer og venner. Emily, Shane, Ashlee og Brandon sidder på deres pladser og venter på, at ceremonien begynder. Jessica sidder ved siden af dem og holder om Noah. Jessica: Du skal se din mor og far tage eksamen i dag. Noah pludrer som svar og får alle til at grine. Ceremonien begynder, og Emily og Shane går hen til scenen for at modtage deres diplomer. Publikum jubler højlydt, mens de giver hånd med rektor.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now