Efter skole skynder de sig hjem for at se Noah og takker Jessica for hendes hjælp. Emily: Tusind tak fordi at du passede ham i dag, vi kunne ikke have gjort det uden dig. Shane: Ja, vi sætter virkelig pris på det. Jessica: Selvfølgelig, når som helst, han er sådan en fornøjelse at være sammen med. Emily: Vi er så heldige at have dig som ven og babysitter. Shane: Ja, det er vi virkelig. Jessica: Åh, i får mig til at rødme, jeg hjælper gerne. Emily og Shane bruger resten af dagen på at lege med Noah og indhente Jessica. Da natten er ved at være slut, lægger de Noah i seng. Noah er nu 1 måned gammel. Emily og Shane fortsætter med at vænne sig til livet med en nyfødt. På Emily's værelse: Emily læser til en eksamen, men hun bemærker, at Noah har været usædvanligt nøjeregnende. Hun prøver alt, hvad hun kan finde på at berolige ham, men intet ser ud til at virke. Hun begynder at føle sig overvældet og usikker på, hvad hun skal gøre. Lige da ringer Jessica. Emily tager telefonen. Emily: Hej, det er Emily. Jessica: Hej, jeg tænkte lige på jer og ville tjekke ind, hvordan går det? Emily begynder at græde, og Jessica ved straks, at der er noget galt. Jessica: Hvad sker der? Emily: Det er Noah, han har været nøjeregnende, og nu kæmper jeg for at holde trit med alt. Jessica: Okay, jeg kommer over, bare rolig, vi finder ud af det sammen. Emily: Tak. Da Jessica ankommer, tager hun et blik på Noah og ved præcis, hvad der er galt. Jessica: Han er sulten, han gennemgår en vækstspurt og skal spise oftere. Hun hjælper Emily med at komme i gang med at pleje Noah, og inden for få minutter er han rolig og tilfreds. Derefter falder Noah i søvn. Jessica: Jeg ved godt, det er svært, men du gør et fantastisk stykke arbejde. Emily: Tak. Næste dag: På skolen: Liam taler med nogle af sine klassekammerater, men så skubber de ham ned på gulvet, og så går de. Shane ser det. Han går hen til ham. Shane: Hej, Liam, er du okay? Shane hjælper Liam op. Liam: Tak, fordi at du hjalp mig, men jeg er okay.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.