(10:22)

0 0 0
                                    

Shane: Jeg ved ikke, hvad der sker med mig. Melissa: Er det noget med Ashlee? Shane nikker ja. Shane: Jeg savner hende, men hun kyssede Brandon. Melissa: Jeg tror, at du skal tale med hende. Shane: Okay, mor. Melissa: Vil du ikke nok komme ind til resten af familien? Shane: Hvorfor? Melissa: Fordi, at de alle sammen elsker dig meget højt, og de er glade for, at du er rask igen. Shane: Det er jeg også glad for, og jeg elsker også hele familien. Melissa: Maden er næsten klar. Shane: Okay. Melissa: Jeg elsker dig. Shane: Jeg elsker også dig, mor. Næste dag: På skolen: Shane er tilbage på skolen. Liam er også på skolen. Brandon og Emily ser Shane. Emily er ved at gå hen til ham, men Brandon stopper hende. Brandon: Hvor skal du hen? Emily: Jeg skal ingen steder hen. Brandon: Fortæl mig ikke, at du stadig vil tale med ham, efter det som han gjorde mod dig? Emily: Ja, du har ret, jeg vil ikke tale med ham. Shane ser Emily. Liam: Vil du tale med hende? Shane: Ja. Liam: Okay. Shane går hen til hende. Shane: Hej. Emily ser trist ud. Shane: Kan vi snakke? Emily: Nej, ikke lige nu. Shane: Men jeg har virkelig brug for at tale med dig. Emily: Jeg sagde nej. Pludselig kommer Brandon. Brandon: Hørte du hende ikke? Shane: Jo, jeg hørte hende, men du behøver ikke at blande dig. Brandon: Du har ikke behandlet min søster særlig godt. Shane: Tror du ikke, at jeg ved det? Brandon: Du skal opføre dig ordentligt. Emily: Brandon, det er nok, okay. Brandon: Okay. Emily: Lad os gå. Brandon og Emily går. Shane ser trist ud, Ashlee ser det, hun går hen til ham. Ashlee: Hej. Shane: Hej. Ashlee: Hvad er der galt? Shane: Alt er forkert, ingen kan lide mig. Ashlee: Det er ikke sandt, du er en sød person. Shane: Tak, men jeg lavede nogle dumme fejl. Ashlee: Vi laver alle sammen fejl. Shane: Du lavede en fejl. Ashlee: Det afhænger af, hvad du mener med det?

Livet Kan Være HårdtDonde viven las historias. Descúbrelo ahora