På hospitalet: Shane er nervøs. Liam sætter sig ned sammen med Melissa og Logan. Liam: Mor, far, er Emily og barnet okay? Melissa: Vi ved det ikke endnu, men vi håber på det. Logan: Ja, vi håber virkelig, at alt er okay. Shane siger ikke meget, fordi at han er nervøs for at blive far. Pludselig kommer Laura ud til dem alle. Logan: Mor, hvordan gik det hele? Laura: Alt gik godt, Emily slapper af lige nu med babyen. Logan: Det er dejligt at høre. Laura: Ja. Laura kan se, at Shane ser nervøs ud, hun går hen til ham. Hun sætter sig ved siden af ham. Laura: Hej, hvad er der i vejen? Shane: Jeg er virkelig nervøs for det her, jeg har ikke været sød ved Emily, siden hun fortalte mig om babyen. Laura: Åh, tænk ikke på det, jeg fortalte dig før, at jeg ved godt, at du bliver en fantastisk far. Shane: Tak, bedstemor. Laura: Emily er derinde, vil du ikke se hende og din baby? Shane: Jo, det vil jeg gerne, men jeg er nervøs. Laura: Det skal nok gå, okay? Shane: Okay, bedstemor. Laura giver ham et kram. Derefter går Shane langsomt ind til Emily og babyen. Da Shane kommer ind på værelset, ser han Emily holde babyen og smile. Emily kigger op og ser Shane, og hun smiler endnu mere. Emily: Hej, Shane. Shane: Hej, Emily. Pludselig kigger Shane på babyen, og så bliver han glad for, at babyen endelig er hos dem. Shane: Jeg er ked af at have været en idiot før, jeg skal nok blive en god far, det lover jeg. Emily: Jeg tilgiver dig, og jeg elsker dig. Shane: Jeg elsker også dig. Emily: Vil du holde ham? Shane: Er det en dreng? Emily: Ja. Shane: Jeg vil gerne holde ham. Emily afleverer forsigtigt barnet til ham. Da Shane holder babyen, mærker han en bølge af kærlighed og beskyttelse skylle ind over ham. Shane: Han er så lille. Emily: Ja, det er han. Efter nogle minutter: Shane giver forsigtigt babyen til Emily igen. Shane: Hvad skal han hedde? Emily: Jeg tænkte på at kalde ham for Noah.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.