(85:88)

0 0 0
                                    

Shane: Godt arbejde, kammerat, du lærer så meget. Mens de sætter sig ned for at spise, fortsætter de med at tale om måder at hjælpe Noah med at lære og vokse. Under middagen fortsætter Emily og Shane med at diskutere forskellige måder at lære Noah nye ting på. De taler om, hvordan de kan inkorporere farver i deres daglige aktiviteter og gøre det til en sjov oplevelse for ham. Emily: Vi kan også bruge billedbøger til at hjælpe ham med at lære farver. Shane: Det er en god idé, vi kan pege på de forskellige farver på hver side og bede ham om at identificere dem. Emily: Og vi kan også spille spil som I Spy, hvor vi leder efter forskellige farver rundt omkring i huset eller udenfor. Shane: Ja, det er en fantastisk måde at holde ham engageret og interesseret. Da de er færdige med deres måltid, begynder de at rydde op i køkkenet og gøre sig klar til at gå i seng. Emily: I dag var en fantastisk dag, jeg er så stolt af alle de fremskridt, vi gjorde med Noah. Shane: Også mig, han er sådan en smart lille fyr. Emily: Og han er heldig at have så gode forældre til at hjælpe ham med at lære og vokse. Shane: Vi er også heldige at have ham. De smiler begge til hinanden og giver hinanden et kys. Da de putter Noah i seng og siger godnat, føler de sig begge taknemmelige for deres lille familie. Næste dag: Emily vågner tidligt og begynder at gøre sig klar til arbejde. Mens hun klæder sig på, hører hun Noah pludre på sit værelse. Hun går hen til hans værelse og ser ham lege med sit legetøj. Emily: Godmorgen, skat, har du sovet godt? Noah: Mor, far. Emily: Det er rigtigt, vi er din mor og far. Hun tager ham op og giver ham et kram. Shane går ind på værelset og ser dem. Shane: Godmorgen, i to. Emily: Godmorgen, Noah legede bare med sit legetøj. Shane: Han bliver så god til at spille alene. Emily: Ja, det er han, jeg skal snart på arbejde, men vi ses begge senere. Shane: Hav en god dag på arbejdet. Emily giver dem begge et kys og går ud af døren. Shane tilbringer dagen med Noah, leger med ham og lærer ham nye ting.

Livet Kan Være HårdtWo Geschichten leben. Entdecke jetzt