Et par dage efter: Det er morgen: Shane og Emily er ved at vågne. Noah sover stadig i sin babyseng. Shane og Emily rejser sig. Pludselig er Noah vågen, han græder. Emily går hen til ham. Emily: Godmorgen, skat. Emily tager Noah op i sine arme og går ud til Shane. Shane: Godmorgen. Noah: Dadda. Emily: Jeg vil gerne give Noah noget mad, og så skal jeg på arbejde. Shane: Okay, jeg kunne ikke finde en babysitter til at passe Noah. Emily: Okay, så må jeg tage ham med. Shane: Ja, for jeg skal på kursus i to uger, men vi finder ud af noget i de kommende uger, vi kan spørge min tante Jessica, om hun har tid til at passe ham. Emily: Ja, hun har altid været så hjælpsom. Efter at Emily har givet Noah noget mad, tager hun ham med på arbejde, fordi at Shane ikke er hjemme for at tage sig af ham. På skolen: Emily går ind på sit arbejde med Noah i armene. Hun har taget hans lille legetøjsbabyseng med. Hun lægger ham ned i hans legeplads babyseng. Pludselig kommer Ashlee. Ashlee: Hej, Emily. Emily: Hej, det er nogle måneder siden. Ashlee: Ja, det er det. Emily: Hvordan går det? Ashlee: Det går godt, men jeg har ikke noget et sted at bo i øjeblikket. Emily: Åh, hvorfor ikke? Ashlee: Fordi at mig og Brandon havde et skænderi. Emily: Åh, okay, om hvad? Ashlee: Jeg vil virkelig gerne have et barn, men han fortalte mig, at han ikke er klar endnu. Emily: Okay. Pludselig begynder Noah at græde. Ashlee: Har du barnet med dig? Emily: Ja, for Shane er på kursus i to uger, og vi kunne ikke finde en babysitter, så jeg var nødt til at tage Noah med, og jeg har virkelig brug for nogen til at passe ham. Ashlee: Jeg har ikke noget arbejde, måske kan jeg hjælpe dig, mens du arbejder. Emily: Tak, Ashlee, men jeg leder efter en, der virkelig har tid til det. Ashlee: Jeg forstår, jeg vil prøve at finde ud af tingene med din tvillingebror. Emily: Ja, det burde du gøre, held og lykke.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.