(60:66)

0 0 0
                                    

Shane: Du kan ikke bare tage ham fra mig sådan. Emily: Jeg tager ham ikke fra dig, vi kan lave en forældremyndighedsordning, der er rimeligt for os begge. Shane: Jeg vil ikke miste dig eller Noah. Emily: Jeg vil heller ikke miste dig, men jeg vil gøre det, der er bedst for mig lige nu. De blev begge tavse, usikre på, hvad de nu skulle sige. Emily vidste, at denne samtale ville blive svær, men hun var nødt til at være ærlig over for Shane om, hvordan hun havde det. Shane derimod kæmpede for at komme overens med tanken om, at Emily skulle tage afsted. Da de sad der i tavshed, kom Liam ind. Liam: Hej, hvad sker der? Emily og Shane kigger på hinanden, usikre på, hvordan de skulle reagere. Emily: Liam, kan du give os et par minutter?, vi skal tale om noget vigtigt. Liam nikkede og forlod værelset og gav dem lidt privatliv. Shane: Emily, jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, jeg elsker dig og Noah så højt, tanken om, at du går, river mig fra hinanden. Emily: Jeg ved det, men jeg er nødt til at gøre det, der er bedst for mig og for Noah. Shane: Kan vi i det mindste ikke tale mere om dette, før du træffer nogen beslutninger? Emily: Nej, det kan vi ikke. Emily går ind på gæsteværelset for at gøre Noah klar. Lidt senere: Emily skynder sig at gå udenfor og ind i bilen. Shane følger efter hende. Shane: Emily, kom tilbage. Men Emily kører væk med Noah. Shane græder. Pludselig kommer hans forældre og Liam ud til ham. Melissa: Shane, hvad sker der? Shane: Det er Emily, hun tog Noah med. Logan: Hvor blev hun af? Shane: Hun flytter tilbage til sine forældre sammen med Noah. Melissa: Det bliver okay. Shane: Hvad hvis jeg ikke ser ham igen? Melissa: Du skal nok komme til at se ham igen, han er også dit barn. Shane: Ja, jeg ved det. Liam: Jeg kommer til at savne at have Noah i huset. Logan: Også mig. Shane: Jeg savner ham allerede så meget, det gør ondt. Melissa: Jeg ved det. Melissa trøster Shane. I Emily's forældres hjem: Emily ringer på døren. Amanda åbner døren. Amanda: Emily, Noah. Emily: Hej, mor. Amanda: Kom ind.

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now