(80:88)

0 0 0
                                    

Emily ser trist ud. Shane: Hvad sagde du? Emily: Jeg sagde ja til det nye job, jeg kan ikke have to job. Shane: Det betyder, at du ikke længere skal være lærer på skolen? Emily: Måske, jeg er ked af det. Shane: Det er okay. Emily: Jeg har brug for noget luft. Shane: Okay. Emily begynder at græde, og så skynder hun sig at gå udenfor, og så glemmer hun alt, hvad hun var ved at gøre. Hun går hen til Brandon og Ashlee. Hun ringer på deres dør. Noah begynder at græde, efter at Emily ikke er hjemme. Brandon åbner døren. Brandon: Hej, tvillingesøster. Emily græder. Emily: Hej, tvillingebror. Brandon: Hvad er der galt? Emily: Må jeg komme ind? Brandon: Ja. Emily går ind i stuen sammen med Brandon. Ashlee er i stuen. Ashlee: Hej, Emily. Emily: Hej. Ashlee: Hvad er der galt? Emily: Alt er galt, hvorfor er mit liv så forbandet hårdt så pludseligt? Ashlee: Er der noget galt med Shane eller med Noah? Emily: Nej, de har det fint, jeg er bare meget stresset over alt. Ashlee: Vær ikke trist og stresset. Emily: Tak, Ashlee, jeg skal bare tale med en anden end Shane og Liam. Ashlee: Okay, jeg er her for dig. Emily: Tak. Efter et par timer: Det er næsten aften: Hjemme: Shane er alene hjemme, med Noah. Shane venter på Emily. Shane tænker: Hvor er Emily?, hvor er hun? Pludselig ringer det på døren. Shane åbner døren. Liam: Hej. Shane: Hej. Liam: Hvor er Emily? Shane: Jeg aner ikke, hvor hun er. Liam: Tog hun af sted? Shane: Jeg ved det ikke. Liam: Har du prøvet at ringe til hende? Shane: Hun var lidt trist. Liam: Hvorfor var hun ked af det? Shane: Hun fortalte mig, at hun fik et nyt job. Liam: Okay. Shane: Jeg har virkelig brug for hende, og Noah har brug for sin mor. Liam: Jeg ved det, men måske besøger hun nogen. Shane: Okay, men hvem? Liam: Det kunne nogen fra vores familie. Shane: Ja. Pludselig græder Noah. Shane tager Noah op fra sin barnestol. Shane: Kan du passe Noah, mens jeg leder efter Emily?

Livet Kan Være HårdtWhere stories live. Discover now