De arbejder med at identificere farver og spille spil som I Spy. Da dagen er ved at være slut, kommer Emily hjem fra arbejde og ser Shane og Noah lege sammen. Emily: Hej, drenge, hvordan var jeres dag? Shane: Den var fantastisk, vi havde det meget sjovt med at lære nye ting. Emily: Det er så dejligt at høre, Noah, kan du vise mig, hvad du har lært i dag? Noah peger på en rød bold på gulvet. Emily: Det er rigtigt, det er en rød bold, godt arbejde, Noah. Shane: Og han lærte også blå og grøn. Emily: Det er fantastisk, i gør et fantastisk stykke arbejde med at lære ting. Shane: Vi har det bare sjovt med det. Emily: Det er det vigtigste. De bruger resten af aftenen på at lege sammen og nyde hinandens selskab. Inden de putter Noah ind, hjælper Emily og Shane ham med at blive klar til at gå i seng. De hjælper ham med at børste tænder og skifte til pyjamas. Emily læser en historie for ham, mens Shane gemmer ham ind og giver ham et godnatkys. Shane: Godnat, kammerat, sov godt. Emily: Søde drømme, Noah, vi elsker dig. Noah smiler og lukker øjnene, føler sig tryg og elsket. Næste dag: Det er morgen: Emily vågner tidligt og gør sig klar til arbejde. Hun går ind på Noah's værelse og ser ham stadig sove i sin tremmeseng. Hun går hen til ham og stryger blidt over hans hår. Emily: Godmorgen, min lille engel. Noah vågner langsomt og smiler, da han ser sin mor. Noah: Mor. Emily tager ham op og giver ham et kram. Emily: Har du sovet godt, skat? Noah nikker og giver hende et stort smil. Shane går ind på værleset og ser dem. Shane: Godmorgen, i to. Emily: Godmorgen, Shane. Noah var lige ved at vågne op. Shane går hen og giver Noah et kram. Shane: Godmorgen, ven, havde du søde drømme? Noah nikker og fniser. Noah: Dadda. Shane og Emily smiler begge over Noah's sødhed. Næste dag: Det er morgen: Emily vågner til sin alarm og slukker forsigtigt den. Hun strækker sig og gaber og føler sig en smule træt efter den lange uge på arbejde.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.