Shane går hen til fitnesscenteret for at træne. Mens Shane træner i fitnesscenteret, kommer Brandon pludselig. Brandon ser Shane, han bliver sur og går hen til ham. Brandon: Hvad laver du her? Shane: Jeg træner. Brandon: Tal ikke sådan til mig. Shane: Jeg gjorde ikke noget. Brandon: Du burde ikke være her, du er så dum. Shane: Jeg er ikke dum, lad mig være. Shane begynder at få tårer i øjnene, han skynder sig at gå ind efter sin taske, og så går han hjem. Lidt senere: Hjemme: Shane kommer hjem, han er ikke glad. Melissa, Logan og Liam ser det. Shane er ved at gå ind på ham og Liam's værelse, men de stopper ham. Melissa: Shane, er du okay? Shane: Nej, jeg er ikke okay, jeg kan ikke være nogen steder, fordi at Brandon siger, at jeg ikke kan være det samme sted som ham. Liam: Han har ikke ret til at sige det, du har lov til at træne. Shane: Fortæl ham det, jeg ved ikke hvor meget mere jeg kan tage. Shane begynder at græde. Shane: Brandon er efter mig hele tiden, og han siger, at jeg er dum. Logan: Du ved godt, at han ikke har ret i det, du er ikke dum, tænk aldrig sådan, okay. Shane: Jeg ved det, men jeg prøver virkelig at komme overens med ham, jeg stjal ikke fra ham. Pludselig græder Shane. Shane: Mit liv er sådan et rod. Melissa: Nej, det er det ikke. Melissa trøster ham. Melissa: Det bliver okay. Shane: Hvordan ved du det? Melissa: Fordi at Brandon ikke kan blive ved med at bebrejde dig for noget, du ikke har gjort. Shane: Tak, mor. Melissa: Har du det bedre? Shane: Ja, lidt. Melissa: Det er godt. Shane går ind på ham og Liam's værelse. Senere: Det er aften: Logan er lige kommet hjem fra arbejde. Logan: Hej. Melissa: Hej. Logan: Hvad laver Shane og Liam? Melissa: De er på deres værelse. Logan: Okay. Melissa: Liam sover, og Shane er ved at slappe af. Logan: Okay, jeg går ind til dem. Melissa: Okay. Logan går hen til døren, han banker på døren. Shane: Kom ind.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.