Logan er 37, Melissa er 37. Shane er 17, Liam er 13 år. Det er gået nogle måneder siden sidst. Shane og Emily er stadig sammen. På skolen: Shane og Liam er på skolen. Emily ser dem, hun går hen til dem. Emily: Hej. Shane: Hej, tillykke med fødselsdagen. Emily: Tak. Liam: Tillykke med fødselsdagen, Emily. Emily: Tak. Liam: Det var så lidt. Derefter går Liam ind i sit klasseværelse. Emily: Jeg kan ikke vente til eftermiddag. Shane: Jeg kan ikke vente med at komme til din fødselsdag. Emily: Du ved godt, det er også Brandon's fødselsdag. Shane: Ja, jeg ved det, jeg havde lige glemt det i et par sekunder. Emily: Det er okay. Senere: Det er eftermiddag: Hjemme: Shane gør klar, så han kan tage over til Emily og Brandon's 17 års fødselsdag. Efter nogle minutter: Melissa går hen til døren og banker på døren. Shane: Kom ind. Melissa går ind til Shane. Melissa: Hej. Shane: Hej, mor. Melissa: Du ser meget godt ud. Shane: Tak, mor. Melissa: Jeg er glad på din vegne. Shane: Tak, mor, jeg er også glad. Liam: Købte du en gave til Emily? Shane: Ja, Liam, jeg har lige købt en gave til hende. Liam: Okay, det er godt. Shane: Ja. Melissa: Men hvad giver du til Brandon? Shane: Jeg ved ikke, hvad jeg skal give ham, han kan ikke engang lide mig. Melissa: Du ved godt, at du ikke kan komme til fødselsdagen, medmindre du også giver ham en fødselsdagsgave? Shane: Jeg ved det, mor, men hvad kan jeg give til en, der ikke kan lide mig. Melissa: Du kan give ham nogle penge eller noget. Shane: Ja, det er en god idé, tak, mor. Melissa: Det var så lidt. Lidt senere: Shane tager hen til Emily og Brandon's fødselsdag. Han ringer på døren. Amanda åbner døren. Amanda: Hej, Shane. Shane: Hej, Amanda. Amanda: Kom ind. Shane: Tak. Shane går med Amanda ind i lejligheden og ind i stuen. Alle de andre gæster er i stuen. Brandon og Ashlee taler. Brandon får et surt blik på hans ansigt, da han ser, at Shane er der.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.