Amanda: Vi er her for dig nu, og vi vil gerne støtte dig og Shane så meget vi kan. Brandon: Og jeg er her også for dig, søs. Emily smiler til sin familie og føler sig taknemmelig for deres støtte. Emily: Tak, alle sammen, jeg sætter virkelig pris på det. Shane: Vi er bare glade for at have alle sammen her for at møde vores lille fyr. Amanda: Er det en dreng? Emily: Ja, mor, det er det, og vi kalder ham Noah. Amanda: Det er et godt navn. Emily: Tak. Chris: Så, hvor bor du i øjeblikket? Emily: Jeg bor hos Shane, Liam og deres forældre, og jeg har fundet en babysitter, der kan tage sig af Noah, mens mig og Shane er på skolen. Shane: Ja, Jessica er den perfekte babysitter, og hun er min tante. Chris: Det er godt. Emily: Ja, vi skal afslutte vores sidste skoleår i år. Efter nogle dage: Emily og Shane kommer hjem med baby Noah. Logan og Melissa venter på dem ved døren. Logan: Hej, velkommen hjem. Shane: Tak, far. Emily: Tak, Logan. Melissa: Lad os gå indenfor. Emily, Shane og Noah går ind i huset. Melissa følger efter dem, mens Logan bliver udenfor for at få fat i poserne fra bilen. Melissa: Har du brug for hjælp til noget? Emily: Nej, vi har det godt, tak, vi skal bare have Noah indrettet på mit værelse. Melissa: Okay, hvis du har brug for noget, så lad os det vide. Emily: Tak, Melissa. Melissa giver Emily et kram og derefter går hun ud i køkkenet for at begynde at lave aftensmad. Emily og Shane går op på gæsteværelset med Noah. De lægger ham ned i hans tremmeseng og ser ham sove i et par minutter. Shane: Han er så fredelig, når han sover. Emily: Ja, det er han, jeg kan ikke tro, at han er vores. Shane: Jeg ved det, det skal også stadig synke ind for mig. Emily: Vi bliver gode forældre, Shane, jeg ved det bare. Shane: Jeg tror også på, at vi vil gøre alt, hvad der skal til for at sikre os, at han er glad og sund. Emily: Det er alt, der betyder noget. De smiler begge til hinanden og går så tilbage nedenunder for at spise middag sammen med Melissa, Logan og Liam. Familien sætter sammen og nyder et måltid.
YOU ARE READING
Livet Kan Være Hårdt
Non-FictionDet er en historie der handler om livet og kærligheden, og hvor svært det kan være at tage beslutninger.