Sophie
Nigdy bym się nie spodziewała tego jaki obrót obierze moje życie.
Byłam dziewczyną, która starała się nie wychylać z tłumu na tyle na ile było to możliwe.
Tylko zawsze w jednym aspekcie mi to nie wychodziło. Powodem tego był nie kto inny, a Draco Pieprzony Malfoy.
Już jako jedenastolatki nie pałaliśmy do siebie sympatią.
Może byłoby inaczej gdyby nie to, że ten dupek już w pociągu postanowił podłożyć mi nogę i śmiał się w najlepsze kiedy ja leżałam jak długa na podłodze.
I może sprawy wyglądały by jeszcze inaczej gdybym nie była tak mściwa i nie postanowiła rzucić na niego zaklęcia, dzięki któremu jego twarz i włosy wyglądały jakby coś wybuchło mu prosto w twarz.
W zasadzie to tak się stało. To moja złość postanowiła w niego wybuchnąć.
W każdym razie mimo, że starałam się nie wychylać to dzięki naszym zjawiskowym sprzeczką pewnie i tak większość szkoły o mnie słyszała.
I nie chodziło o to, że byłam nieśmiała czy coś w tym stylu. Ja po prostu nie chciałam być kojarzona z tym idiotą.
Kto by się spodziewał, że kiedy z przymusu będę musiała się z nim widywać wytworzy się między nami jakaś nić porozumienia?
A może nawet coś więcej?
Cóż ja na pewno nie spodziewałam się tego, że chłopak którego nienawidzę od pięciu lat, będzie dla mnie kiedyś coś znaczył.
W pewnym momencie nawet więcej niż ja sama.
***
witam was ponownie w "Zakazanej miłości". Postanowiłam całkowicie usnąć pierwszą wersję tego opowiadania i zacząć totalnie od zera.
zapewne niektórzy z was wiedzą o czym mówię, jeśli czytali moją książkę wcześniej.
ale dla tych, którzy są tutaj po raz pierwszy - mam nadzieje, że spodoba wam się moje opowiadanie i będziecie się dobrze przy nim bawić.
a dla tych starszych powiem tylko tyle. książka ta praktycznie w żadnym stopniu nie będzie taka jak poprzednia jej wersja. minęło już dwa i pół roku od kiedy zaczęłam ją pisać i po prostu nie mogłam dłużej patrzeć na to jak jest ona zrobiona, dlatego pokusiłam się o jej ponowne napisanie. mam nadzieję, że was nie zawiodę.
zaraz pojawi się tutaj sześć rozdziałów, więc życzę miłego czytania.
kocham, melody
CZYTASZ
Zakazana miłość II Draco Malfoy
FanfictionCo się stanie jeżeli odłożymy na bok swoje uprzedzenia i w końcu postanowimy odtworzyć się na innych? Sophie Lupin to dziewczyna z charakterem, która wie czego chce od życia i nigdy nie pozwoli sobą pomiatać. W Hogwarcie jest jednak jeden chłopak, k...