4. BÖLÜM⛸

6.8K 298 22
                                    

Hikaye nasıl gidiyor??

Yakında daha güzel ve heyecanlı şeyler olacak..

Umarım okumaya devam edersiniz.

Satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Düzenli olarak bölüm paylaşacağım...

Keyifli vakitler... ;)))

............?..............?.............?.......

........?...........?..........?...

4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4. Bölüm~

Tabii ki kabul edecektim! Fırsat ayağıma kadar gelmişti, kaçırır mıyım?!

Ablam ve Kerem yanıma geldiklerinde bakışları Seher hanımdaydı.

"Bu çok güzel bir teklif, şuan da kaydığım bir takım yok. Bende çok isterim. Teklifinizi kabul etmek istiyorum."

Arkadaki takım neden bu kadar çabuk kabul ettiğimi anlamamış gibi bakıyordu. Fakat ben yetenekli olduğumu biliyordum ve kabul ediyordum. Kariyerim için çok önemli bir teklifti. Şafak takımı yarı finallere doğru gidiyordu. Yarışma fırsatım, hatta belki kazanırsam Türkiye'yi temsil etme fırsatım bile olacaktı.

Annem öğrenince gurur duyar mıydı?

"Kendini hazır hissettiğinde sana atacağım konumdaki piste gelirsin. Yarışmalar ertelendiği için çalışacak vaktin olacaktır. İstersen takım arkadaşlarınla şimdi tanış."

Onu onaylayıp arkadaki gruba döndüm. Aralarından bir kız direk yanıma geldi. "İnanılmaz iyiydin! Triple axeli nasıl yaptın!" aklına yeni gelmiş gibi kafasına bir kere vurdu. "Kendimi tanıtmayı unuttum, pardon. Ben İdil Taş." gerçektende taş gibi bir kızdı.

Açık kahve gözlere ve ablam gibi kıvırcık saçlara sahipti. Hafif esmerdi. Ve konuşurken çok tatlı oluyordu. Fiziğini söylemiyorum bile!

Eliyle diğerlerini gösterdi. "Burçin Özel," sarı düz saçlı, yeşil gözlüydü. Dolgun dudakları ve büyük gözleri, onu çok çekici gösteriyordu.

Allah'ım bunlar tam bir taş!!

Daha sonra kıvırcık sarı saçlara, kahverengi gözlere sahip uzun ve yapılı çocuğu gösterdi. "Tuna Çekiç,"

Kahve saçlı, kahve gözlü çocuğu gösterdi. "Erez Dinç,"

Ve yukarıda göz göze geldiğimiz kişiyi gösterdi. "Ve son olarak Savaş Bozkurt." bana alayla baktı ve telefonuna döndü.

Ay götüm!

"Bende Lavin İzgi Alkan." ablam Lavin ismimi de kullandığım için gülümsemişti.

BUZDAN HAYÂLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin