25. BÖLÜM⛸

2.9K 275 12
                                    

Merhabalar efenimmm

Kurgumun zaten çerezlik, sıcak bir aile-arkadaşlık kurgusu olduğunu biliyorsunuz.

Eğlencesine yazdığım bir hikayeydi bu.

Benim tahminlerimce 32-35 bölüm arası sürecek bir kurgu.

Bilgilendirme yapayım dedim.

Bu arada yorumlarınızı okuyorum ve anladığım kadarıyla,

admrlx ve Baturay arasında büyük bir aşk var. Asil okurum her paragrafta Baturay'ı savunmuş maşallah! Hayır Baturay'ın haklı olduğu yerde de içine sinmediği için yine savunmuş.

Seni seviomm🎀

Neyseee

İyi okumalar :)))

......?.......?........?........?.....

......?........?.......?.....

25

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

25. Bölüm~

Savaş ellerini belime sabitleyerek beni havalandırdı. Kendi etrafında benimle beraber birkaç tur dönüp beni sağına doğru fırlattı. Havadaki turlarımı atarak yere başarılı bir iniş yapacakken yine dengemi koruyamamış düşmüştüm.

Seher geç kaldığımız için çok kızmıştı, bugün yapamadığımız bir figür denememiz gerekiyordu. Fakat biz tamı tamına iki saat geç kalmıştık. Güzel bir azar çekmişti. Takım pistin dışındaki oturaklarda bizi izliyordu.

Yere düştüğüm için son 4 saatte yaptığım gibi yine ofladım. Dizlerimi kendime çekerek bağırdım. "Spiralleri de sikeyim! Axelleri de sikeyim! Liftleri de sikeyim! A-" Seher'in derinden öksürmesiyle sustum. Ona döndüğümde bana gözleriyle kameraları işaret etmişti. Neyse ki buralar atılacaktı.

Kafamı buza koyup uzandım. Derin bir nefes çektim içime, günlerdir bu hareketi deniyorduk fakat olmuyordu. Her seferinde başım dönüyor, dengem kayboluyordu.

Ilgaz kankişim ben bırak birinci olmayı, ilk 10'u bile görebileceğimi sanmıyorum.

Savaş yanıma gelerek elini uzattı, kalkmam için. Elini tutup yerden kalktım. Bana sarıldığında beklemeden kollarımı beline doladım. Saçlarıma minik bir öpücük bıraktı. "Seher'in bir fikri var, dengeyle ilgili. Gel hadi." Benden ayrıldı. Elimden tutup beni pistin çıkışına sürükledi.

Pistin dışında bir alet vardı. Bu aleti görmüştüm sosyal medyada. Omuzlardan takılıyordu, sonra alet seni hızlı bir şekilde döndürüyordu. Ya da ben öyle biliyordum. Umarım işe yarardı.

Seher eliyle aleti işaret etti. Patenlerimin korumalarını takarak pistin dışına çıktım. Bir görevli omuzlarıma ip geçirdi. Yavaşça havalandım, görevli beni sayamadığım kez çevirip bir anda sert ve hızlı bir şekilde bıraktı. Dönmeye başladığımda neye uğradığımı şaşırmıştım.

BUZDAN HAYÂLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin