Selamm
Nasılsınız???
Bende iyiyim sağolun varolun.
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın!!!
İyi okumalar!!!
..........?..........?............?...........?...
........?..........?.........?........
24. Bölüm~
Abilerim direkt yanıma gelip etrafımda bir çember oluşturdu. Bu hallerine göz devirdim. İlk ötmeye başlayan tahmin ettiğim gibi Barlas abimdi.
"Mercan bu elbiseyi dikmeyi unutmuşsun." büyük bir ciddilikle söylediği şeylere bütün aile gülmüştü.
"Yok abi diktim işte." ablam bıkkınlıkla söylendi.
"Ee sökülmüş bu. Böyle çıktı kız podyuma?"
"Abi onun modeli öyle, Allah aşkına ya!"
Oğuz abim hemen atıldı. "Senden de böyle bir elbise beklenirdi zaten. Kumaştan çalmışsın abla." ablam onu kafasına vurarak susturdu. İyi olmuştu.
Baturay abim de bir şey söyleyecekken annemlerin yanına doğru kaçar adımlarla ilerledim. Dedem ve nenem beni sarılıp tebrik ederken dayım trip atarak yanımdan uzaklaşmıştı. Arkasından bağırdım hemen.
"Ferhat dayışkom yapma böyle!"
"Sen onu, o elbiseyi giymeden önce düşünecektin!" bana dönmeden tribine devam etti. Yengem dişil enerjisi bol olan dayımın peşinden gitti gülerek. Harbi kafa adamdı aslında dayım.
Teyzem ve eniştem de beni sarılarak tebrik etmişti. Serter abi elbiseye x ışınları göndermiş, Emir ve Erim ise taş gibi olduğumu söylemişlerdi. Bende onlara daha önce çok söyleyen oldu diyerek karşılık vermiş ve onları çıldırtmıştım.
Herkes içerideki tanıdık misafirlere hoşgeldin demek için gittiğinde bizim takım gelmişti. İdil üstümdeki elbiseye bakarken "Muhteşem!" demişti. Burçin ise bana beğeni dolu bir ıslık çalmıştı. Tuna beni kız kardeşi olarak gördüğünü ve böyle şeylerin onun hiç hoşuna gitmediğini söylemişti. Bende ona, giyme o zaman diyerek konuyu kapatmıştım.
Aman canım alışır işte.
Erez her zamanki gibi en iyileriydi. Ben sahnede yürürken çekilebilecek en iyi pozları çekmişti. Şimdi de birkaç tane sahne arkası fotoğrafı çekmişti. Savaş ise hiç konuşmamıştı. Gözleri, yüzüm ve elbisem arasında mekik dokuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN HAYÂLLER
Novela JuvenilAnnemin ölmediğini, üstüne üstlük abilerimin ve ablamın olduğunu 20 yaşında öğreniyordum!! Şaka gibi! *. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚ * . : 。 ✿ * (Düzenli olarak bölüm paylaşılır.) (Ekleme: düzenli olarak değil canım yazmak istediğinde bölüm paylaşılır.)...