Bu kurgu normal abi-kardeş kurgularından farklı olacak.
Ailesi ile arasını çabuk yapmayı düşünüyorum.
Hikâyemizin çoğunluğu kariyer ve dostluk üzerinden gidecek.
Ama merak etmeyin abilerimizde olacak.
Sadece diğer kitaplar gibi kurgu full abilerin üzerine kurulmayacak!!
Umarım okumaya devam ediyorsunuzdur.
Satır arası yorum yapın lütfen
İyi okumalar... ;))
.............?..............?.............?.....
..........?............?.......
5. Bölüm~
Topu havaya kaldırıp göğsümle tuttum. Top hizama girince beklemeden tüm gücümle vurdum.
Top ağlarla buluşurken maç çoktan bitmişti. Ben ikinci ve son golümle takıma sayı kazandırırken diğer takım kendini çoktan yere atmıştı.
Bende hem çok yorulmuş hem de çok terlemiştim.
Baturay da yanıma uzanırken "Çok yoruldum! Top peşinde koşmak çok zor!" diye sitem etti.
"Top peşinde koşmak derken? Hakem bile senden daha çok koştu be! Senin tek yaptığın hakemin kararlarına saygı duymayıp onunla kavga etmekti."
Baturay maç boyu asla topla ilgilenmemişti. Sürekli hakem ile kavga ediyordu.
Baturay kendi kalesine gol atınca 'bu sayılmaz, ben miyop olduğum için görmüyordum' diye hakeme şikayet etmişti.
Ve tabii ki kabul edilmedi.
Bir keresinde de karşı takımdan bir çocuk kendini yere atarak 'faul' demişti. Baturay da çocuğa, 'döveyim de gerçekten faul olsun. Böyle kuru kuru faul olmaz' deyip çocuğu dövmüş, bizde haklıyken haksız duruma düşmüştük.
Hakem, Baturay çocuğu dövdüğü için ona sarı kart vermişti. Baturay bu seferde 'döveyim de gerçekten sarı kart olsun, böyle haksız yere sarı kart verilmesin' deyip bu seferde hakemi dövmüştü.
Kırmızı kart yiyip diskalifiye olunca da rahat durmamış 'oyundan çıkarıldığıma göre artık istediğimi istediğim gibi dövebilirim' deyip karşı takımda kendisine el-kol hareketi yapanları dövmüştü.
Ve biz her şeye rağmen kazanmıştık!
"Nankörlük yapma kız! Bende gol attım!"
"Kendi kalene attığın gol mü?"
"Attım mı, attım sonuçta. Ben gol attıktan sonra nereye attığım önemli değil."
Ona göz devirip ayağa kalktım. Sahanın dışına çıkıp eşyalarıma doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN HAYÂLLER
Genç KurguAnnemin ölmediğini, üstüne üstlük abilerimin ve ablamın olduğunu 20 yaşında öğreniyordum!! Şaka gibi! *. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚ * . : 。 ✿ * (Düzenli olarak bölüm paylaşılır.) (Ekleme: düzenli olarak değil canım yazmak istediğinde bölüm paylaşılır.)...