Selamm.
Yeni bir bölümle herkese merhabalar
.......?........?.......?........?...
.....?......?.....?....
28. Bölüm~
Sabah boynuma konulan öpücüklerle uyanmıştım. Gözlerimi araladığımda yüzümü izleyen ve arada dudaklarını boynuma bastıran Savaş, bana gülümseyerek bakıyordu. Gözlerimi tamamen açtığımda bende ona gülümsedim. Yüzüme yaklaşarak çeneme dudaklarını bastırdı. Dudaklarını oradan çekmeden nefesini verdi. "Çok tatlı görünüyorsun." dedi. Dudakları bunu söylerken çeneme sürtünmüştü. Kıkırdayarak gözlerine baktım. Savaş sertçe yutkunup usulca dudaklarıma çıktı. Dudaklarımız birbirinin üstüne geldiğinde hâlâ öpüşmüyorduk. Nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
Dudaklarımı araladım. Savaş, yumuşak hareketlerle alt dudağımı dudakları arasına aldı ve yavaşça emmeye başladı. Zamanımız bolmuş gibi öpüyordu. Alt dudağımı dişleriyle çekiştirip tekrar emdiğinde bende üst dudağını emmeye başladım. Savaş tek bir dirseğinden güç almaktan yorulmuş olacak ki beni belimden kavrayarak kendi üstüne çıkarttı. İlk başta onun üzerinde yatar bir pozisyonda olsamda kucağında benimle hafif yerinde doğrularak yatağın başlığına yaslandı. Bende kasıklarına oturmuştum. Elleri kalçamda oyalanırken kollarımı boynuna sardım. Alt dudağımı bırakıp üst dudağıma geçtiğinde daha sert emiyordu. Dudaklarımız arasından çıkan ses beni inletirken dilimi ağzının içine ittirdim. O bunu yaptığım anda kalçalarımı sıkarak beni kendine bastırdı. Nefeslenmek için geri çekildim fakat bundan memnun olmamış beni kendine çekmişti.
Aniden beni kaldırıp altına almasıyla sırtım yatağı bulmuştu. Dudakları, dudaklarımdan ayrılmadan eliyle üzerimdeki bluzun düğmelerini açmaya başladı. Fakat düğmeleri zorlamasına rağmen yapamıyordu. Ağzından çıkan küfürle dudaklarım iki yana kıvrıldı. Onun bu haline eğlendiğimi anlamış alt dudağımı ısırmıştı. Acıyla inledim. Savaş ise beklemediğim bir şey yaparak bluzumu yanlardan sertçe çekiştirerek düğmelerini kopmasını sağladı. Ağzımdan şaşkınlık nidası çıktı. O ise bunu umursamadan üzerimdeki sütyene ters bakışlar yolladı. Kopçasını çıkartmadan sütyeni yukarı doğru ittirdi. Bir eliyle sütyeni tutarken diğer eliylede göğüs ucuma dokunuyordu. Bu beni inletecekken göğsümdeki eli ile dudaklarımı kapattı.
Kapı tıklanma sesiyle panikle yerimde doğrulacaktım ki Savaş buna engel olarak dudaklarını göğsüme yerleştirdi. Gözlerim zevkle kapandı. Bir elim yatak örtüsüne giderken diğer elim Savaş'ın saçlarını buldu.
"Savaş, annecim? Kahvaltı hazır oğlum, gelinimide uyandır, inin aşağıya." Allah'ım sana geliyorum kesin yakalanacağız. Ayrıca ne çabuk gelin oldum ya!? Neslihan teyzecim fazla mı hızlıyız acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN HAYÂLLER
Fiksi RemajaAnnemin ölmediğini, üstüne üstlük abilerimin ve ablamın olduğunu 20 yaşında öğreniyordum!! Şaka gibi! *. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚ * . : 。 ✿ * (Düzenli olarak bölüm paylaşılır.) (Ekleme: düzenli olarak değil canım yazmak istediğinde bölüm paylaşılır.)...