30. BÖLÜM⛸

761 102 33
                                    

Selamünaleyküm mümin kardeşlerim.

Ateşiniz bol olsun🔥🔥

........?.......?......?........?...

......?.......?......

30

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

30. Bölüm~

Yarışmayı birincilikle tamamlamıştık. Aklıma geldikçe şaşırsam da mutluydum. Kim olmazdı ki.

Birincilik bir yana yarışmada unutamadığım tek şey Savaş'ın beni öpmesiydi.

"Ladies and gentlemen, the World Youth Championship is our first... BUZDAN HAYÂLLER!!"

Seyicilerden alkışlar ve ıslıklar yağarken mutlulukla Savaş'a döndüm. Fakat döndüğüm an'da hiç beklemediğim bir şey yapmıştı...

Beni öpmüştü!

Dudakları dudaklarıma kapandığı an'da seyircilerden büyük bir gürültü kopmuştu.

Üst dudağımı dişleriyle çekiştirip emdiğinde inleyerek aynı sertlikle karşılık verdim. Kollarımı boynuna dolayıp onu kendime çektim.

Bunu televizyonlar ve tüm bu insanların karşısında yapmamız ne kadar doğruydu bilmiyordum fakat şu anda düşündüğüm tek doğru buydu benim için.

Elini saçlarımın arasında gezdirip beni daha da kendine çekti. Vücutlarımız arasında hiçbir mesafe kalmamışken onu hissediyordum.

Dilini ağzımın içine ittiğinde aynı şekilde karşılık verdim. Öpüşmemiz git gide daha da ateşli bir hâl alıyordu. Kalbim çok hızlı çarpıyordu.

Buradan sonra neler olacağını tahmin ediyordum ancak kendimi durduramıyordum.

Zorlukla nefes almak için geri çekildiğimde buna müsade etmemişti.

"Yapma." diye fısıldadı ağzımın içine doğru. Kendimi kaybederek alt dudağını dudaklarımın arasına aldım. Elleri kalçamı bulduğunda ve sıktığında derince inledim.

Her ikimizde nefes nefese kaldığımızda geri çekilmiştik. Seyircilerin ve jürilerin gözü bizdeydi. Bir çoğu hayranlıkla bize bakıyordu.

Hatırladığım şeylerle nefesim sıklaştı. Yarışma iki gün önceydi. Şimdi ise after parti için hazırlanmıştım. Ablam tabii ki bunun içinde çözüm bulmuştu. Benim için getirdiği elbiseyi giymiştim. Boy aynasında kendini incelerken kapım tıklanmadan açıldı. Anında kapıya döndüm.

En önde Baturay, sonra Oğuz abim, en sonda da Barlas abim vardı. Hepsi odaya mafya edasıyla girdiğinde Barlas abim Baturay'ın ensesine vurdu. "Gerizekalı! Kız üstünü giyiniyor. Kapıyı niye çalmıyorsun!" diye kızdı.

BUZDAN HAYÂLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin