Nabersinizzz???
Fazla uzatmak istemiyorum ki buralara yazdığım şeyleri okuduğunuzdan bile emin değilim.
Neysee
Yorum yaparak ya da oy vererek hikâyeme destek olabilirsiniz.
İyi okumalar:))
........?........?.........?.........?.......?....
......?.......?.........?.......?....
18. Bölüm~
Video benim çektiğim bir kayıttı. Yemeğin olduğu gece Faruk ve kızı Eylül kavga ederken çekmiştim. Faruk orada onu dinlediğimizi anlamıştı ve bizde bunu anlamıştık.
Zeki adamdı Faruk...ama bizim kadar değil.
Faruk'a baktığımda yüzünde öyle bir ifade vardı ki görülmeye değerdi gerçekten.
Oğuz abim söze girdi. "Suçlarını zaten bu videoda itiraf ediyorlar hâkim bey. Sayın avukatta bu işin içinde olduğunu net bir şekilde belirtiyor. Birkaç gün öncesinden, intihar eden Ilgaz Sönmez'in evinde bir flaş bulduk. İzninizle onu da size göstermek istiyorum."
Oğuz abim Ilgaz'ın videosunu açtığında Faruk daha da dibe battı. Ben ise videoya bakmamak için büyük bir çaba sarf ediyordum. Annem, Derya teyze ve arkadaşlarım görüntüleri görünce ağlamaya başlamıştı bile.
Faruk'un tuttuğu adam olan Dursun'u, Savaş'a özel tehditlerle kendi tarafımıza geçirtmiştik. Dursun'un bizi takip ettiğini zaten en başından beri biliyordum. Ben orada bayıldıktan sonra Savaş orijinal flaşı alıp yerine sahte flaşı koymuştu. Faruk'u sırtından vuran bu planımız kesinlikle çok iyi gidiyordu.
Video sonunda bittiğinde ayağa kalktım ve konuşmaya başladım.
"Hakim amcacım gördüğünüz üzere-"
Sözümü kesen şey hâkimin öksürüğüydü. Galiba hitap şeklimi beğenmemişti.
"Şey pardon...hâkim bey amcacım-"
Tekrar öksürdü.
"Hâkim abi bey amcacım-"
Tekrar öksürdü.
"Şimdi Sayın karizmatik hâkim abi bey amcacım-"
Bu sefer güçlü bir şekilde boğazını temizledi. Oğuz abim kolumu cimciklediğinde ona gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN HAYÂLLER
Teen FictionAnnemin ölmediğini, üstüne üstlük abilerimin ve ablamın olduğunu 20 yaşında öğreniyordum!! Şaka gibi! *. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚ * . : 。 ✿ * (Düzenli olarak bölüm paylaşılır.) (Ekleme: düzenli olarak değil canım yazmak istediğinde bölüm paylaşılır.)...