Ilgaz'ın ölüm olayından çok fazla etkilenmeyeceğiz.
Lavin, Ilgaz'ın katilini bulduğu için artık temiz bir nefes alabilecek.
Zaten flaşta bununla ilgili olacak.
Ben ne diye anlatıyorum ki! Okuyun canım!!
.........?...........?..........?.........?....
.......?.........?.........?.......
17. Bölüm~
Aradığımız flaşı bulmuştuk. Ilgaz'ın yüzü tam karşımdaydı. Dağınık kumral saçları, kıpkırmızı olmuş gözleriyle gülümsüyordu.
Gözlerim yanmaya başladığında eş zamanlı olarak videoda başlamıştı. "Merhaba!" diye başlamıştı konuşmaya. Ardından burnunu çekti ve yanağından süzülen göz yaşlarını sildi.
"Videoyu her kim izliyorsa lütfen kapatma, anlatacağım şeyler var. Eğer beni tanımıyorsan bu videoyu annem, Derya Sönmez'e ya da kız kardeşim İzgi Soyman'a teslim et lütfen..."
Ağzından titrek bir nefes çıktı ve yanan gözlerini ellerini yelpaze yaparak engelledi. "Bu bir intihar videosudur," ağzımdan çıkan hıçkırıkla hızla ağzımı kapattım.
"Annecim eğer intihar etmeyi becerebilirsem sakın üzülme! Başın dik dursun...her ne kadar benim gibi korkak bir kızın olsada.."
"Sen korkak değilsin." diye fısıldadım artık duyamayacağını bilsemde.
Savaş kollarını belime sardığında ona yaslandım ve videoyu izlemeye devam ettim.
"İzgi.. Sakın ağlama!! Biliyorum ölümüm sizi üzecek ama olsun, ben mutlu olacaksam hiçbir şey olmaz değil mi? Gelelim asıl meseleye, bu videoyu kanıt olsun diye çekiyorum. Eğer ben ölmeyi becerirsem ve bu video emin ellere ulaşırsa..." bir kere daha hıçkırdı ve ağlamaya başladı. Her göz yaşında bir kere daha içim gitti.
"Benim ölümüm diğerlerinin yaşamı olacak..okulumda Eylül Demir adında bir öğrenci var. Bana ne yaptıklarını anlatmaya dilim el vermiyor bu yüzden benim ifşa videolarımı size göstereceğim."
Ilgaz'ın yüzü gitmişti ve önümüze bir video gelmişti. Video yine Ilgaz'ın sesiyle başlamıştı. Sesi korku doluydu.
"Bırak!!"
Ardından birkaç kahkaha sesleri.
"Hadi ama Ilgaz! Sadece şakalaşacağız! Bu kadar abartmaya ne lüzum var?"
Eylül'ün iğrenç sesi kulaklarıma dolduğunda ellerim yumruk olmuştu. Savaş ise konuşmadan videoya odaklanmıştı. Bir eli saçlarımı okşarken diğer eli bedenimi sımsıkı sarmıştı.
"Eylül, lütfen! Yalvarıyorum bırak beni! Yapma...lütfen yapma..."
"Kes sesini!"
Videoyu çeken kişi biraz uzaklaştığında okulun kantinindeki mutfakta olduklarını gördüm. Ancak onlardan başka kimse yoktu. Eylül, Ilgaz'ı saçlarından tutarak yere fırlattığında birkaç çocuk Ilgaz'ın kıyafetlerini parçalamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN HAYÂLLER
أدب المراهقينAnnemin ölmediğini, üstüne üstlük abilerimin ve ablamın olduğunu 20 yaşında öğreniyordum!! Şaka gibi! *. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚ * . : 。 ✿ * (Düzenli olarak bölüm paylaşılır.) (Ekleme: düzenli olarak değil canım yazmak istediğinde bölüm paylaşılır.)...