*İTİRAF

382 76 26
                                    

MULTİMEDYA:Çağlar(kesinlikle bakın.Çok süper değil mi?)
Bölüm Şarkısı:Christianna Perri-A thousand years(multide var dinleyerek okumanız tavsiye edilir.)

Tam kabinlere girecekken Pelin'le karşılaşmamla artık bu partinin olaysız bitmeyeceğini anlamam uzun sürmemişti.

"Vay vay Eylülcükte burdaymış.Ya ama tatlım buralar büyükler için senin yaşını aşar.Sen eve gidip kakolu sütünü içip Pepeeni izle."

Allahım ya bu kız gıcıklık üzerine master yapmış olmalı yoksa bir insanın bu kadar gıcık ve itici olmasına imkan yoktu.

"Ama Pelincik ya sende yanlış yerdesin burası kerhane değil."onun sesini taklit ederek söylememin ardından ilk karşılaşmamızda omzuma sertçe geçirdiği gibi geçirip lavabodan çıktım.

Çağlar'la takıldığımız masaya geldiğimde Çağlar etrafta görünmüyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra canım sıkılmaya başlamıştı.

İçimden sürekli Çağlar'a sövüyordum.Gerizekalı ya sen hem buralara kadar getir beni hemde yalnız bırak.Bir yanım her ne kadar sövsede bir yanımda açıkcası merak ediyordu. Acaba başına bir şey mi geldi diye.

Ama içimdeki gaddar Eylül o merhametli Eylül'ü susturmayı başarmıştı.

Bir yandan kokteylimden içerken bir yandan da bu gürültüde wattpadde kitap okumaya çalışıyordum çünkü asosyal Eylül olmak bunu gerektir.

Yanımda bir hareketlenme hissedince telefonumdan başımı kaldırmayarak"Sonunda gelebildin beyfendi."sesimi umursamaz çıkarmaya çalışsamda başarılı olduğum pek söylenemezdi.

"Hiç değişmemissin Eylül Özer hala aynı asosyallik."

Kafamı kaldırdığımda karşılaştığım gözlerle şansıma bir kez daha küfrettim.

"Sende hiç değişmemissin Beste Çakır hala aynı sürtüklük."
"Neyse buraya seninle vakit öldürmeye gelmedim.Sevgilimden uzak duracaksın yoksa."lafının devamını getirmesine izin vermedim"Yoksa ne yoksa ne yaparsın."

Bu kadarıda fazlaydı.Bu kız kendini ne sanıyordu.Bana bir kez daha zarar vereceğini sanıyorsa yanılıyordu.

"İstersen neler yapacağımı konuşmayalım.Neler yapabileceğim hakkında tecrübelenmiş olman lazım.Anlarsın ya"diyerek göz kırptı.Gözlerin kızgın yağlarda yansın inşaalah.

Içimdeki gaddar Eylül katliamlarına devam ederken"Sende söyle o şerefiz sevgiline asıl o benim peşimi bıraksın.Parti boyunca bana baktı anlarsın ya" onun yaptığı gibi yine göz kırptım.

"Kıvanç bana aşık canım.Biz tutkuyla bağlıyız birbirimize ama sen tutkudan da anlamassın neyse seninle daha çok vaktimi öldüremem malum sevgilim beni bekler.Ama dediklerimi göz önünde tut yoksa...Neyse devam etmiyim yaşın tutmaz ben kaçar."

"Defol git tamam mı?Senin tutku dediğinin ihanet mi?Aşk dediğin kalleşlik mi? Yazık sana acıyorum.Sen arkadaşının sevgilisiyle beraber olacak kadar alçaksın.Ikinizde bir daha karşıma çıkmayın."diye avazım çıktığı kadar bağırdım.

Söylediklerim üzerine ağır ağır yutkunup arkasını dönüp gitti.

Beste'nin gidişine bakarken gözlerimin dolmasına engel olamamıştım.

Hayır hayır burda ağlayamazdım.

Sinirle masadaki kokteyli alarak deminden beri azar azar içtiğim kokteyli bir dikişte bitirdim.

Boğazımdan akarken yakmasına aldırış etmeden masada bulduklarımı da içmeye devam ettim.

Masadakileride bitirdikten sonra başım şimdiden dönmeye,midem bulanmaya başlamıştı.

SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin