*HASTA

313 65 23
                                    

Multimedia :Kapak Tasarımı
(Tasarımı yapan melikeçakiir arkadaşımıza çoook teşekkür ederiz çok beğendik :D)

Bölüm şarkısı : Christina Perri - Human

Herkese selamlar.

Arkadaşlar bu sefer duyuruyu başa koymak istedim.

Eğer kitap hakkında önerileriniz olursa lütfen ya özelden ya da yorumlara yazınız.

Her türlü eleştiriye açığız.

Bölümler nasıl falan yorumlarınızı bekliyoruz ve özelden mesaj atabilirsiniz konuşuruz güzel olur.

Off çok konuştum siz hemen bölümü okumak istiyorsunuz. Sonuçta biz de okuyucuz.

###############################
Eylül'den

Şu an ikimizde çok sessizdik. Bu sessizlik çok huzur vericiydi.Denize doğru parıldayan ayın gölgesi,kıyıya çarpan dalga sesleri,gecenin karanlığına inat parıldayan yıldızlarla burası anlatılamayacak muazzamlıkta bir yerdi.

Çağlar "Eylül üşüdün mü?" diyene kadar dişlerimin birbirine çarptığını fark edememiştim.

"Biraz. " dedim.
" Burada dur, kıpırdama hemen geliyorum. "hızlı ve seri bir şekilde yanımdan kalktı
" Tamam. " dedim ama duyduğundan şüpheliydim koşar adımlarla arabasına doğru gidiyordu.

Aslında Çağlar gerçekten iyi biriydi.Bazen o kadar düşünceli davranıyordu ki bana karşı kendimi mahçup hissediyordum.Bazen nazikliğiyle beni kendine hayran bırakırken bazende yaptığı odunluklarla bende hiç hissetmediğim kötü ve cani duyguların filizlenmesine neden oluyordu. Açıkçası bu değişken tavırları beni yoruyordu.

Uzaktan izleyince gayet tatlı ve sempatik bir çocuktu.Onu tanımadan önce etraftan duyduğum kadarıyla hayal dünyamda serseri tipli bir çocuk canlanmıştı

Yan tarafımfa bir kıpırtı hissedince istemsiz olarak korkuyla kafamı kaldırdım.Çağlar'ın gelmiş olduğunu anlayınca derin bir nefes aldım.Üstünü değiştirmişti.Acele ettiği nefes alışverişlerinden hissediliyordu.

"Üstünü ne ara değiştirdin? "diyerek şaşkınlığımı gizleyemedim.
" Arabada yedek kıyafetlerim vardı. Aslında akşam Tahalara gitmeyi düşünüyordum gitmem heralde zaten haber de vermemiştim Seni bırakınca eve geçerim artık. "dedi.Tamam manasında kafamı salladım.

Omuzlarıma koyduğu ceketin kollarınıda giyerek üşüme hissimi engellemeye çalışarak anın tadını çıkartmaya çalıştım.

Ceketi Çağlar gibi kokuyordu çok değişik ve güzeldi Evet bu kokuya Çağlar kokusu demiştim.Deniz kadar ferahlatan bir kokuyken aromatik bir bitkinin kokusu kadarda yoğun bir haz veriyordu.Kokladıkça bağımlılık yapıyordu. Tek fark ettiğim bu kokuyu aldıkça uykumun iyice bastırdığıydı.

Üşümem yavaş yavaş geçmeye başlamıştı
Çağlar" Biraz sahil kenarında yürüyelim mi? " Bir çocuk edasındaki hevesimle " Olur. " demiştim.

Ayakkabılarımızı çıkarıp elimize aldık. Tekrar üşümeye başlamıştım.Zaten sonbahar ayındaydık Resmen denize girmiştik bu havada.

Çağların yanında o kadar deli dolu oluyordum ki normalde asla yapmam dediğim şeyleri yapıyordum.Heralde bana daha önce bu soğukta denize gireceksiniz deseler müsait olmayan bir yerimle gülerdim.

Kumsala çarpan dalgalar eşliğinde sessiz sessiz yürümeye başlamıştık. kollarımı göğsümde bağlayarak üşememe engel olmaya çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemezdi.Çağlarda fark etmiş olmalı ki"Eylül hadi gidelim bak üşümeye başladın. "
" Ne olur biraz daha yürüyelim hem birazcık üşüdüm geçer şimdi. "
" Gel buraya baş belası.Napıcam ben seninle " diyince sırıttım.

SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin