*KAVGA

436 104 24
                                    

Multimedia :Kıvanç

Bölüm şarkısı :Inna - Tell me

Sahile ulaştığımda telefonumdan çalan şarkıyla gelen gözyaşlarıma karşı gözlerimi sıkıca kapatıp derin bir nefes aldım.

Bu onunla bizim şarkımızdı.Müziği değiştirip dalgın dalgın koşmaya başladığımda bir ağaca çarpıştığm için
kafam acımıştı.

Bir dakika ya bizim orda ağaç yoktu ki?

Kafamı kaldırdığımda şok olmuş bir halde o gözlere bakıyordum.

Şansıma sıçayım?

Çarpıştığımız için dengemizi kaybederek birbirimzin üzerine düşmüştük.İkimizde gözlerimizi birbirimizden alamıyorduk.Aramızda oluşan elektrik inkar edilemez bir durumdaydı.

O sıcak çikolata rengi gözlerinden gözlerimi alamıyordum.Sanki bir karadeliğe düşmüş gibiydim.Ya da bataklığa batmış da çırpındıkça daha çok batar ya insan işte bende o durumdaydım şu an.Gözlerimi onun o sıcak çikolatalarından almak istiyor ancak bir türlü alamıyordum.

O an için ikimizde şok olmuş bir halde birbirimize bakıyorduk.

O çikolata gözlerinde kaybolmuştum.Duygularım allak bullak olmuştu?Böyle hissetmemem gerekirdi.

Uzun bir süre sonra kendime geldiğimde kafamı sağa çevirdiğim an şaşkınlığım daha da artmıştı.Aylardır görmediğim o gözlerle karşılaştım.

Kıvanç öfke dolu gözlerle bize bakıyordu. Gözleri şuan laciverte çalan bir maviydi.O hep sinirlendiğinde o eskiden aşık olduğum mavileri laciverete çalardı.Mutlu olduğunda ise deniz mavisi olurdu.Duygularına göre renk değiştiren gözleri vardı onun.

Onu gördükten hemen sonra ayağa kalkarak şaşkın ve öfke dolu gözlerle bize bakan Kıvanç'ı süzmeye başladım.

Aylardır görmüyordum.Çok değişmişti.Saçları uzamıştı.Tarzınıda değiştirmişe benziyordu.Her zaman siyah giyen çakma play boyumuz yeşilimsi bir tişört giymişti.

Ben hala ona bakarken seri bir hareketle yanımıza geldi ve bileğimi tuttuğu gibi peşinden sürüklemeye başladı çok fazla sıkıyordu ve canım yanıyordu.

"Kıvanç bırak kolumu canımı
acıtıyorsun. "

" Tek kelime dâhi etmeden beni dinleyeceksin lan. "

"İstemiyorum anladım mı seni dinlemek,hatta sesini duymak dahi istemiyorum."

"Yeter lan yeter bir tek senin mi canın yandı sanki,özlüyorum kızım seni."

Tüm kuvvetimi uygulayarak elinden kurtuldum.

"Sen ne kadar yaktın benim canımı biliyormusun,ne kadar acıttın?"ellerimle kalbimin üstüne koydum.

"Pişmanım lan.Seviyorum kızım ben seni."

"Sevmek için çok geç kaldın Kıvanç hem de çok ."

Çağlar"Bırak kızı lan "diyerek aslan misali kükredi. İşte her şey o anda oldu. Kıvanç Çağlar'a dönerek yumruk attı. Çağlar bir an afallasa da ona karşılık verdi.

Kıvanç konuşmaya başladı."Çağlar hadi ama bu sürtükten daha iyisini bulamadın mı?" dedi.Duyduklarımla şoka girmiş gibiydim. Kıvanç'tan bunu asla beklemezdim.

Daha iki üç saniye öncesine kadar beni sevmekten bahseden insan değilmiydi bu?Allah aşkına seven insan sevdiği kıza sürtük der mi hiç?Yalandı işte sözleri hayatı kısacası Kıvanç Tümer koca bir yalandan ibaretti.

SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin