*PARTİ

321 77 16
                                    

MULTİMEDYA:Eylül'ün parti kıyafeti

Bölüm şarkısı:Let Her Go

EYLÜL'DEN

Hazırladığım masaya son bir bakış atıp hazırlanmak için odama çıkmaya başladım.

Taha kesinlikle benim kıymetimi bilmeliydi ilk defa sabahın köründe kalkıp kahvaltı hazırlıyordum.

Tamam, tek yaptığım buzdolabından peynir,zeytin ve nutella çıkarmak olabilirdi ama bu bile benim için büyük bir başarıydı.

Egom tavan yapmış bir şekilde odama girdiğimde Taha hala kış uykusuna yatmış ayılar gibi uyuyordu.

Gözünün altı dün geceden dolayı biraz morarmıştı.Dudağının ise kenarı kabuk bağlamıştı.

En büyük yara ise şüphesiz kalbindeydi.

Cemre'yi de bir şekilde uyarmalıydım ama Taha kesin bir dille bunu kabul etmemişti.

Cemre geçekleri öğrenmeden çözmeyi düşünüyordu ama Cemre illaki gerçekleri bir gün öğrenecekti bugün olmasa bile yıllar sonra.

Dolabımın önüne geldiğimde hiç düşünmeden siyah dar paçamı alıp üstünede beyaz unisex bir tişört aldım.

Altınada beyaz converselerimi giyecektim.

Odamdaki tuvalete gidip giyindikten sonra dalgalı kahverengi saçlarımı açık bırakmayı tercih ettim.

Eyeliner sürmek içinde bi yarım saat uğraştıktan sonra hazırdım.Beceriksiz biri olarak benim için eyeliner sürmek tam bir işkenceydi.

Evet işte şimdi en zor bölüme gelmiştik:Taha'yı uyandırmak...

Yatağın yanına gidip "Taha,Taha"diye hayvan gibi dürtmeye başladım ama tabikide uyanmadı.

Bende sinsice sırıtıp telefonumdan Ajdar'ın şarkısını açtım.

Eheheheh işte Ajdar'ın şarkılarınını telefonda bulundurmamın nedeni.

Ajdar'ın sesini duyan Taha bir hışımla yataktan kalkıp etrafa mal mal bakmaya başladı.Beni gördüğünde ise her şeyi algılayıp"Eylülll"diye anırdı.

Bende hemen odadan koşar adımlarla çıkarak mutfağa indim.Tamam biraz acımasız olabilirim ama eminim ki masayı görünce beni affedecektir.

Kızgın bir ifadeyle aşağı inen Taha'nın masayı gömesiyle yumuşaması bir oldu hemen masaya geçerek hayvan gibi yemeye başladı.

Bende her zaman ki isteksizliğimle tabağımdakileri didiklemeye başladım.

Sabahları hariç her zaman açtım ama sabahları hariç.Sabahları pek iştahım olmazdı.

Taha da benim bu iştahsızlığımı fark etmiş olmalı ki "Noyo yomoyorson Oylol con boğozdon golor."
"Ya Taha kapat şu ağzını.Mümkünsede hiç konuşma"

Ağzındakileri bitirdikten sonra"Biscolata erkekeri gibiyim demi Eylül?Bu karizmayla varya..."
"Lan biscolata erkekleri seni görse istifa ederler be."
"Kıskanma kankeytonu be Eylülcüm."

Aslında Taha bu kadar yemesine rağmen hiçte kilolu değildi.Ben o kadar yesem heralde.

Taha doyduktan sonraki bu masadakilerin tamamen bitmesi demek ki evden çıktık.

Arabası dün gece barda kaldığından dolayı benim motorla gidecektik okula.

Taha motoru sürmek istediğini söyleyince bende tamam anlamında başımı salladım.

SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin