*DEĞİŞİM

297 43 61
                                    

Bölüm Şarkıları:
Britney Spears-Criminal
Pink-Just give me a reason[bu şarkıya bu aralar takmış durumdayım,multidede var :)]

Multimedya:Cemre&Taha[çok datluklarrr]

Cemre-Chloe Grace Moretz

Taha-Owen Devalk

Diğer Bölümden Hatırlatma

Ya ben bugün cenabet günümde de değilim ki.Sabah Kıvanç, akşam Ceyhun...

Sakin, monoton geçen hayatımın içine ettiler be iki günde. Müberek pembe dizi ya.Yakında Bora' yla, Taha' yı falan basacağım diye korkuyorum.Off yine böyle kritik anlar ve benim saçmalamalarım...

" Bırak dedi duymadın mı? "Çağlar'ın sesini duyduğumda hiç değilse rahatlamıştım. Kurtarıcı prensimdi o benim. Her zaman her durumda arkamda olan uyuzum.

Çağlar' ın " Sen kim oluyorsun. "demesine kalmadan Çağlar kafayı gömmüştü Ceyhuna.Ahh be Çağlar, Ceyhun profosyonel dövüşçü ama ...

Şu an delicesine kavga ediyorlardı çok sertlerdi. Aralarına dahi giremiyordum ayıramıyorum da en sonunda sert bir şekilde Çağlar'ı çektim ve her zaman filmlerde izlediğim ve merak ettiğim taktiği uygulayarak tereddüt dahi etmeden dudağına yapıştım.

Ne olduğunu fark etmesine dahi izin vermeden dudaklarına yapışmıştım. Dudaklarımız birleşince şaşkınlıkla aralanan gözlerini umursamadan nereye koyacağımı bilemediğim ellerimi omzunda kilitlemiş, sıkıca kavramıştım tüm gücümle sanki gitmesini istemezmiş gibi.

Ne kadar süre o pozisyonda olduğumuzu fark edemeyecek kadar şoktaydım. Ben o an o durumdan çıkmak için aklıma dahi gelmeyen bir şeyi eyleme dökmüştüm.

Acemice dudaklarının üstünde hareket eden dudaklarımın fark ettiği tek şey Çağların bana karşılık vermiyor oluşuydu.

Ve karşılık bulmayan öpücüğüm belli bir süre sonra son bulmuştu.

Az önce olanlara aldırmadan koşar adımlarla uzaklaşmıştım bulunduğumuz kalabalık ve gürültülü mekandan.

Yaklaşık yarım saattir adını dahi bilmediğim bu boş sokakta yürüyordum...

Her yer o kadar yabancıydı ki bana. Gecenin köründe yalnızca ayak seslerimin bana eşlik ettiği bu boş sokakta kaybolmuştum galiba. Karanlık olduğu için hafif esen rüzgarlarla hareket eden ağaç yaprakları ise bende farklı çağrışımlar uyandırarak iyice ürkmemi sağlıyordu.

Çantam barda kaldığı için arayabileceğim her hangi bir kimse de yoktu.

Hangi akla hizmet koşarak uzaklaşmıştım ki ben oradan.

'Hem yalnızca çocuğun dudağına yapıştın canım büyültecek bir durum yoktu' diyen iç sesime koca bir nah çekerek yürümeye devam ettim.

Belkide bu gece bin kez önünden geçtiğim beyaz ahşap evi bir kez daha umutsuz gözlerle süzmüştüm. Galibası falan yoktu ben basbaya kaybolmuştum işte. Sürekli aynı yerde dönüp duruyordum.

Ayaklarımı yere şiddetli bir şekilde vurarak güçlü bir çığlık koyvermiştim hırsla

Allahım günlerdir hazırlandığımız müzik festivalini kazandığımız gün yaşadığım şeylere bak ya. Benim şu an çok mutlu olup arkadaşlarımla eğlenmem falan gerekmezmiydi. Bu hayatın bana götüyle gülme tarzıydı herhalde.

SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin