*KONSER

328 60 26
                                    


Multimedia : Eylül
Kolpa :Gurur benim neyime

Bölüm şarkısı: Ufuk Çalışkan - Hadi Geri Gel

Eylül'den

" Çağlar'ı aramıştım. "
" Eylülcüm Çağlar duşta eski günleri yaad ediyorduk hem biraz yorgun anlarsın ya.Aaaa Çağlar bana sesleniyor tatlım görüşürüz.

Şoka girmiş gibi telefon ekranına kırgın ve üzgün gözlerle bakıyordum.Ne yani benim yanımdan sonra çok sevdiği Pelininin yanına mı gitmişti.Resmen beni kullanmışlardı.Belkide benimle Pelini kıskandırarak onu yeniden elde etmeyi dahi düşünmüştü.Neden kendimi ihanete uğramış,kandırılmış gibi hissediyordum ki.Çağlar benim hiç bir şeyim değildi.

İlk kez sahilde omzuma başını koyduğunda baştan sona tüm hücrelerim uyarı altına alınmıştı.Bugün bana sarıldığında kendimi hissetmediğim kadar huzurlu hissetmiştim.Ona karşı duyduğum bu sonsuz güvenin kaynağıda neydi ki.O da güvenilmezdi işte tüm erkekler gibi.

Ellerimi gözlerime doğru sallayarak ağlamamı engellemeye çalışsamda başarılı olamamıştım.Gözyaşlarım yanaklarımdan usul usul süzülürken tek yapabildiğim ayıcıklı yastığım bobicana sarılarak hıçkırıklarımı gizlemeye çalışmak olmuştu.

Bir süre ağlayıp rahatladıktan sonra derin bir nefes alarak eski umursamaz Eylül oluvermiştim işte.Hiç bir şey umurumda olamazdı,olmamalıydı. DEPRESYONDAYIM diye böğürerek yanımdaki komidinin çekmecesindeki çikolata stoğumu sömürmeye başlamıştım bile.

Hıh Çağlarda kimmiş ki. Yalnızca ilgi çekici yoğun duygular barındıran gözleri,güldüğü zaman ortaya çıkan inci dişleri dışında,azcık ilgimi çeken kasları ve insanda dokunma hissi uyandıran yumuşak saçları dışında hiç bir şeydi benim içim hıh.

Annem aşağıdan seslenerek kurduğum depresyon ortamının içine etmişti.Defalarca izlediğim ve her izlediğimde ağladığım AŞK ŞİMDİYİ izlerken kendimi Tessanın yerine koyarak iyice umutsuz bir kız oluveriyordum.

Annemler babamla baş başa kalmak için Efenin uymasını fırsat bilerek sahile romantik bir yürüyüş yapmaya gidecekmiş. Allahım ya sizde romantik olun zaten Eylül kim kim ki.Şu an kendimi AŞK-I MEMNUNUN finalindeki Bihter gibi hissediyordum.

Aman be Çağlar kimmiş halla halla ne üzülcem gitsin o sürtüğün yanına kim bilir kaç kişinin altına girmiştir.

Vallahi kızın kafasını tutucaksın asfalta sürteceksin kızıl fahişe kıvılcım çıkar kafasından kesinlikle.Telefonuma gelen mesaj sesiyle girdiğim depresyon modundan çıkmıştım yine.Off ya ağız tadıyla bir depresyona bile giremiyoruz ya.

Mesaj kayıtlı numaradan değildi ama Kıvancın olduğunu biliyordum silmememe rağmen bir zamanlar sürekli arayıp mesaj attığım için aklımda kalmıştı işte.

Balkona çık.
Ancak emir ver zaten ben kimim ki.Aslında normal durumlarda dediğini yapmayıp çıkmamam gerekirken kendimi balkonda buluvermiştim birden.Elinde gitarıyla bir Kıvanç beklemek beklediğim son şey olurdu herhalde.Ben çıktığım an çalmaya başlamıştı.

Sen gittiğin günden beri,
Ağlarım ne olur dön geri,
Sensizlik çok zor geliyor bana.

Beni böyle yalanlar içinde,
Bırakıp da gittin nerelere,
Yoksa artık sevmiyor musun beni?

Hadi geri gel,
Hadi geri gel,
Hadi geri gel,
Güzelim.

Ben seni bir kere sevdim,
Ölümüne kadar sevgilim,
Beni böyle bırakıp da gitme.

SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin